Satan vad jag är taggad inför matchen ikväll det är ju nästan så att man klättrar på väggarna här på jobbet (tur att väggarna är starka).
Hoppas verkligen att vi har en sådan match ikväll där alla verkligen hjälper till för att få taket att lyfta, för då tror jag att vi gör det lättare för Lakers att vinna matchen.
Å så var man trött igen när man får sådana pikar, men jag kan säga det att jag kommer att försvinna från klacken fler ggr. när inte Lakers spelar på en värdig nivå!
Bizon wrote:Å så var man trött igen när man får sådana pikar, men jag kan säga det att jag kommer att försvinna från klacken fler ggr. när inte Lakers spelar på en värdig nivå!
Min klocka har stannat tror jag... Tiden går i virkelig snigelfart!!
Men jeg kan bare instemme i det som står her, taggad til tusen og så satans sugen på match!!
Ikke helt bestemt meg for om det blir å stå i klacken i dag eller om man skal stå på kortsidan og dra i gång som man har forsøkt hundre ganger innan.. Klacken i första og så kortsidan og så klacken igjen kanskje? Synd att man röker, ikke lett å krabbe seg opp igjen i klacken om man har gått fra plassen..
LADDAD!!
Väl mött alla hockey sugna! I kveld gjelder det!
jag mår inte bra. får inte tillåtelse av tanten att gå på matchen, bara för vi har jubileum idag. då tyckte jag att det finns väl inget bättre ställe att fira på än lakerdome. då blev hon förbannad... fy fan, nu är skilsmässan nära...
kaabe wrote:jag mår inte bra. får inte tillåtelse av tanten att gå på matchen, bara för vi har jubileum idag. då tyckte jag att det finns väl inget bättre ställe att fira på än lakerdome. då blev hon förbannad... fy fan, nu är skilsmässan nära...
kaabe wrote:jag mår inte bra. får inte tillåtelse av tanten att gå på matchen, bara för vi har jubileum idag. då tyckte jag att det finns väl inget bättre ställe att fira på än lakerdome. då blev hon förbannad... fy fan, nu är skilsmässan nära...
Nu är jag mycket äldre än du ,men jag hade jubelium när vi mött Hammers borta ,men jag skylde på att mitt barnbarn ville så gärna åka så jag var tvungen att följa med.Inte lika lätt för dej ,men någon mer eller mindre bra förklaring kan du väl klura ut.
Gör som jag; Ta med henne, sätt henne i VIP-rummet med lite vin så blir alla glada Efter matchen kan ni gå hem och ett trevligt jubileum..