Rätt eller fel?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Rätt eller fel?
Är det vekligen klackens uppgift att lägga sig i valet av straffskyttar?
Jag tänker på situationen igår när klacken skanderade att de ville ha Nyström som straffskytt. Hur kändes det för Arup när han gick in för att slå straffen?
Hur kändes det för Nyström om han nu inte VILLE slå straffen?
Jag tycker INTE det är vår uppgift att köra "lobbying" för individuella spelare i ett så spänt skede som en straffläggning är, men jag kan ju ha fel...
Jag tänker på situationen igår när klacken skanderade att de ville ha Nyström som straffskytt. Hur kändes det för Arup när han gick in för att slå straffen?
Hur kändes det för Nyström om han nu inte VILLE slå straffen?
Jag tycker INTE det är vår uppgift att köra "lobbying" för individuella spelare i ett så spänt skede som en straffläggning är, men jag kan ju ha fel...
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Per Carlsson wrote:Vi lär oss av våra misstag.
Det kommer ju inte hända igen.
Ser laget till att vinna vid full tid så slipper vi de här med straffar.Sen tycker jag att det ska vara förbestämt till 90 % vilka som ska lägga straffar.vill ju inte ha en ny Zlatan debatt.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok wrote:.vill ju inte ha en ny Zlatan debatt.
Å du tror att det är nån risk??? I fotboll kan ju tillomed min 98-åriga morfar slå in en straff... Klart alla vill lägga den då & bli "hjälte". I hokki är det ju inte riktigt lika attraktivt som vi kanske märkte i går.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
-
- c/o LL´s Forum
Just därför ska det vara förbestämt vilka som ska lägga straffarna.Hadde jag spelat å tränaren frågat mig när det gäller så mycket så hade jag nog blivig lite skakis.Bättre då att få veta det ett par timmar föra match så man kan ladda mentalt även för det.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
det ska inte ens föras på tal innan match att det finns en MÖJLIGHET att det ska avgöras på straffar... då tappar dom ju vinnarskallen totalt.
nä, låt dom som vill lägga straffar göra det... o vill ingen får Dalle göra det..
Så, nu var det ordnat.
nä, låt dom som vill lägga straffar göra det... o vill ingen får Dalle göra det..
Så, nu var det ordnat.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.