Jag hade förmånen att bevista matchen mellan tråktroja och tattar taif igår...Där insöps "hockeykultur" från tingsrydsklacken det skanderades "ljungbytattare, ljungbytattare". Vi hatar troja, Vi hatar troja. även vi som var neutrala i denna hockeykulturella arena fick vår beskärda del "lakersbögar, lakersbögar osv. Så här i efterhand kan man ju vara glad att vi inte så framstående hockeykultur här...
Vist ska jag förklara mig. En forskare har kommit fram till att när publiken börja skrika hatramsor så betyder det oftast att ens eget lag spelar så dåligt att aggritionerna måste gå ut över något annat.Oftast då som hatramsor.Sen finns det en liten grupp Mäniskor som skiter fullständigt i Laget utan bara vill ställa till jävelskap.Finns även personer som har olika klubbtröjer de kan ta på sig så att de kan åka med för att slåss å hata vilket lag de en spelar mot.De har inget lag utan bara hatar inte älskar.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Erok: där har du allt fel, jag kan inte komma ihåg en enda match då jag inte hatat motståndarna även om vi vunnit.......varför älska dem som försöker slå en älsklingslag?