Japp, jag har hört från säkra källor inom föreningen att en livs levande tiger skall tas med till templet. Han kommer sedan kastreras strax efter första periodpaus.
Vem har sagt att lakejerna inte förnyar sina tifon
aja okej... har en kompis som är (väldigt) aktiv medlem och jag har försökt dra ut lite ur honom skulle bara kolla om han talade sanning...
Men man får väl se det på onsdag då... det kommer att bli nått i alla fall då...
Om man inte får ha isfacklor går det väl att ta med en strålkastare?
Appropå tiger kan det ju vara svårt att få tag på så här års (Borås är väl närmast, men de är nog inlåsta på hösten), men det går väl att släpa in en ko eller nåt?!
För övrigt kommer det nog att vara tillräckligt kränkande när vi kör "Ni från Växjö är ni klara" och 90% svarar!
Jag har försökt ta reda på hur många människor Templet tar in men jag har fått olika svar hela tiden. Är det nån som vet säkert ??
Jag har även hört attt sittplatsbiljetterna är slut och att ståplats går åt som ***.
"Innan jag avslutar denna korta krönika skall jag förklara en sak för ett par personer som brukar göra frekventa besök i brigadens gästbok. Erat lag skall spela mot oss på onsdag (6/11) klockan 19:oo. Nu kanske ni frågar er hur man vet vilken dag det är och hur man vet när klockan är 19:00. Be Mor och Far hjälpa er med dagarna så skall jag här och nu försöka förklara klockan. Matchen börjar alltså när den långa visaren (minutvisaren) står prick på siffran tolv (12) och den korte visaren står prick på siffran sju (7). Välkomna."
Har precis varit och läst på brigadens hemsida! Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta! Lakers och Lakejerna är inte mycket att ha det framgick ganska tydligt!
Måste säga att krönikorna har ett stort underhållningsvärde!
Hade inte om och en hel del andra fraser funnits så hade TAIF tagit SM guld i år, var så säker!
Om Nigy inte hade svårt för att ta till sig ironin i många av krönikorna hade han säkert förstått bättre. Det drivs hårt med många ,både TAIf´are och andra klubbtillhörigheter i krönikorna.
Vem av er är förövrigt järnröret som står för flest inlägg av er lakersupportrar på brigadenforumet. Senaste är strålande
"Ni luktar skit!
Vaddå småbarn, tror inte det är riktat till mig, jag har bott ensam i 5 år och om jag får tag på bonnen som skrivit krönikan kommer han inte att leva länge till!!! JÄVLA BÖNNER!!!!!!!!"
/hackade taifarens konto!!! internet nördar som inte ens klarar the net secutiry
Järnröret har skrivit flertalet mindre mogna inlägg i deras gästbok. Han har inte heller nöjt sig med att trycka en gång på knappen skicka utan trycker cirka 10 gånger innan han är nöjd vilket resulterar i lika många inlägg.
Sec wrote:Om Nigy inte hade svårt för att ta till sig ironin i många av krönikorna hade han säkert förstått bättre. Det drivs hårt med många ,både TAIf´are och andra klubbtillhörigheter i krönikorna.
Jag har inte så svårt att förstå ironi! När jag kom fram till att Lakers och Lakejerna inte var något att ha fram gick det mellan raderna! Vad det beror på får Sec själv fundera över jag lägger inte ner två secunders tanke på det!
Sedan skriver jag själv väldigt sällan på andra lags forum men tycker om att läsa vad andra har skrivit! Det blir många gånger förvånande och underhållande läsning!
Det kan dom ju försöka med... Angående "järnröret" eller vad det nu e han kallar sig så e det synd att han ska skämma ut både sig och andra lakejer som bara vill se hockey och hejja på sitt lag.
Jag tror att jag fattar nu.. Det kommer bli riktiga häftigt om det e det jag tror att det är... Men om ni säger det till folk kanske dom kan ta me eget så det blir ännu mäktigare... Vá bara en tanke.
Jag skulle ändå vilja ge Sec en eloge!
Han måste väl vara TAIF:s riddare i silverrustning!
När jag inte förstår eller har missuppfattat något som har med TAIF att göra, då kommer Sec och förklarar allt för mig.
Visst är han en klippa!
Sedan är han inte otrevlig heller det är ju oxå bra.