Bizon som klackledare?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Bizon som klackledare?
Jag röstar på Bizon som klackledare...
Bizon ...
Bizon är stor, han är tung, han har världens största ...
Nä skämt och sido, jag tror att med den klack som Lakejerna har idag, bör det vara minst två klackledare med en som har huvudansvar. Det jag menar är att jag tror att det skulle behövas ca tre klackledare och en som håller i det lilla extra. Tänk om någon blir sjuk, det blir lätt då att flocken blir just en flock utan en ledare, det är ju lite det som hände sist i tredje perioden mot GSK, det var många som ville men ingen som direkt kunde (förutom bizon då) dra igång på allvar. Jag vet inte men så tycker jag.
Nä skämt och sido, jag tror att med den klack som Lakejerna har idag, bör det vara minst två klackledare med en som har huvudansvar. Det jag menar är att jag tror att det skulle behövas ca tre klackledare och en som håller i det lilla extra. Tänk om någon blir sjuk, det blir lätt då att flocken blir just en flock utan en ledare, det är ju lite det som hände sist i tredje perioden mot GSK, det var många som ville men ingen som direkt kunde (förutom bizon då) dra igång på allvar. Jag vet inte men så tycker jag.
-
- c/o LL´s Forum
Re: Bizon ...
Mystiq wrote:Bizon är stor, han är tung, han har världens största ...
När det gäller matcher som GSK när ramsorna bara flyter på så behövs knappast nån ledare alls enligt min mening. Förutom när man ska köra en ramsa när man svarar en ledare eller om alla händer ska upp i luften.
Däremot har du helt rätt i att vi bör ha fler än en ledare, särskillt i matcher som mot Taif och övriga då det kommer vara mkt folk i klacken och det är svårt att kommunicera. Då är det väldigt viktigt att det är några stycken som tar tag i det och organisera upp det. Gärna 2-3 st framför trumman med kommunikation med 1-2 st som står bakom. Så alla hör varandra hela tiden och vet vilken ramsa som är på gång.
- Pär med Ä!
- Forumamatör
JA, när man tittar på resultatet i omröstningen ,så tycker jag vi har utsett klackledaren .Bizon och PeR vid trummorna , finns det någon annan klack som vågar utmana .Tack båda 2 för vilket jobb Ni lägger ner,.Man kan aldrig skämmas för man är LAKEJ, när man ser Ert jobb.
Ingen match är spelad förrän den är slut!