Intressanta odds.
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Intressanta odds.
Så här ser oddsen ut på Unibet.
http://www.unibet.com/punter/TemplateMa ... oupId=1109
Kanske kan vara värt och slänga in en slant...
http://www.unibet.com/punter/TemplateMa ... oupId=1109
Kanske kan vara värt och slänga in en slant...
njae
- Il Postino
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
Vist jag kanske är lite jobbig.Men visar inte det att jag är berädd att jobba för det laget jag älskar.Har varit med i orginisationer som inte har det stödet som Lakers har från LL.Tror det finns massor av hål som man skulle kunna stoppa in lite pengar i, i alla led innom lakers..Vad jag menar är det att jobbar man lite nu istället, så slipper man jobba häcken av sig om Lakers skulle få ekonomiska problem.hade det inte då varit bra om man hade en liten buffert att plocka av.Tror nog det är lättare att jobba på att samla in pengar nu när allt flyter på. Visar man den vanliga svensson att vi är berädda att jobba för det laget vi älskar så är det lättare för han att öppna på börsen.Sen har jag inte sagt att mina ideer är de bästa men jag är berädd på att ställa upp om det gäller.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Erok, tanken är mycket god. Marknadsgruppen i Lakers jobbar för fullt på att få en bra stategi på hur vi (Lakers) ska göra. Det handlar inte bara om att göra olika saker utan att man gör dem när det passar i tiden. Det finns massor av idéer men man kan inte köra alla på en gång för då faller alltihop. Just nu satsar man på Halva potten och Lakers pucken och vi kör Femettan.
-
- c/o LL´s Forum
Jo det är sant Linda.men det gör väll inte alla lakejer?
Själv skulle jag kunna tänga mig att gå runt i Staden med en bössa å försöka samla in pengar,Detta ska väl inte kunna vara så svårt att orginisera.Låt oss säga första lördagen var annan månad.Hade det sen varit ett par personer med mig så hade det varit trevligt.Sen hade ni i styrelsen fått bestämma vart pengarna ska gå till
Själv skulle jag kunna tänga mig att gå runt i Staden med en bössa å försöka samla in pengar,Detta ska väl inte kunna vara så svårt att orginisera.Låt oss säga första lördagen var annan månad.Hade det sen varit ett par personer med mig så hade det varit trevligt.Sen hade ni i styrelsen fått bestämma vart pengarna ska gå till
Senast redigerad av 1 erok, redigerad totalt 0 gånger.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Linda skrev:Erok, tanken är mycket god. Marknadsgruppen i Lakers jobbar för fullt på att få en bra stategi på hur vi (Lakers) ska göra. Det handlar inte bara om att göra olika saker utan att man gör dem när det passar i tiden. Det finns massor av idéer men man kan inte köra alla på en gång för då faller alltihop. Just nu satsar man på Halva potten och Lakers pucken och vi kör Femettan.
Tre utmärkta möjligheter att vara med och göra Lakers starkare och säkerställa att vi fortsatt får se hockey på hög nivå i Växjö.
-
- c/o LL´s Forum
Ok. Men först måste svar.Men låt oss säga såhär.Att jag ju få lite genLördagen den 20 sep så träffas alla som vill samla in pengar utanför stationen kl 11.00.Skulle ni i styrelsen hinna med å bestäma vart pengarna ska gå till å även lägga ut detta på nyheter?
Senast redigerad av 1 erok, redigerad totalt 0 gånger.
erok skrev:Ok. Men först måste jag ju få lite gensvar.Men låt oss säga såhär.Att Lördagen den 20 sep så träffas alla som vill samla in pengar utanför stationen kl 11.00.Skulle ni i styrelsen hinna med å bestäma vart pengarna ska gå till å även lägga ut detta på nyheter?
Herrejisses! Ge dig nu Erok... och följ Lindas råd. Det är bättre om du hjälper till med befintliga projekt istället för att hela tiden uppfinna nya hjul.