Kvalserien 2011: Växjö Lakers - Örebro Hockey 19/3
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Kvalserien 2011: Växjö Lakers - Örebro Hockey 19/3
På lördag gäller det att alla sluter upp till klacken. Varför inte försöka samlas lite tidigare för att göra det så jobbigt som möjligt för Örebrospelarna
Tycker det är dags att vi tar med alla tröjor halsdukar och allt annat i lakers färger på lördag.
På lördag ska hela Västra Stå vara rött.
Komigen nu allihopa fram med matchtröjan, det ska synas att vi är en klack
boka biljetter omgående : https://event.webbiljett.se/vaxjolakers ... x?edId=109
Tycker det är dags att vi tar med alla tröjor halsdukar och allt annat i lakers färger på lördag.
På lördag ska hela Västra Stå vara rött.
Komigen nu allihopa fram med matchtröjan, det ska synas att vi är en klack
boka biljetter omgående : https://event.webbiljett.se/vaxjolakers ... x?edId=109
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumdemon
Re: Kvalserien 2011: Växjö Lakers - Örebro Hockey 19/3
tycker det va kanon mot Mora innan matchen, och det va felr tröjor i klacken än någon match innan tyckte jag. hoppas det blir likadant på lördag!
"fest med lakers lakejer;)"
Ladda upp på Poseidon innan Hockeyfest hela lördagen både innan och efter match!!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Ingen vidare fart på biljetterna tycker jag
vänta bara tills efter Röglematchen om vi vinner den,då hoppas jag folk uppskattar det Lakers gör o går man ur huse!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Hur eller hur så ska vi fortsätta göra det jobbigt för motståndarna , senast var det riktigt bra men det finns mer att ge , det går att bua hårdare så fort de kommer in på isen .
Det ska fan vara ett sånt jävla liv så det blir bruna linjer efter fjollor som Sjödell-Wiklander.
Sist funkade det att mala på direkt även om vi fick första målet i baken och jag kräver fan att vi har MINST samma moral i fortsättningen oxå även om det skulle bli 2-3-4 i baken!!!
Inget lag ska få åka förbi eller titta mot oss och hånflina hur illa det än kan gå
TAGGA!!!!
Det ska fan vara ett sånt jävla liv så det blir bruna linjer efter fjollor som Sjödell-Wiklander.
Sist funkade det att mala på direkt även om vi fick första målet i baken och jag kräver fan att vi har MINST samma moral i fortsättningen oxå även om det skulle bli 2-3-4 i baken!!!
Inget lag ska få åka förbi eller titta mot oss och hånflina hur illa det än kan gå
TAGGA!!!!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Hoppas sittplats tar nått glas oxå så dom åtminstone vågar klappa iaf
Jag tycker att någon borde ställa ett sexpack i bortabåset tills lördagen så blir det en säker vinst c:
Skämt åtsido...
Tror att det blir en intressant match.
Lakers borde ta revansch!
Skämt åtsido...
Tror att det blir en intressant match.
Lakers borde ta revansch!
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
-
- c/o LL´s Forum
Hehe ja det hade vi fan lätt gjort om det nu inte hade varit så att Conny går ju igång på när folk försöker göra narr av honom. Ju mer det kretsar kring honom ju bättre blir han. Så pass stort är hans ego det har han visat mång ggr. Jag anser att vi inte ska lägga ett jävla uns energi på conny. Inte skrika åt honom, inga nidramsor. Fan inte ens nämna hans namn. Vi trycker helt enkelt på stora IGNORE-knappen. Då får vi han ur balans för då är det liksom inte så kul längre. Va säger ni? Ska vi deala på det eller?
Ps nu vet jag att du skämtade om ölen så det va inte därför jag gick igång ang. fylle-conny
Ps nu vet jag att du skämtade om ölen så det va inte därför jag gick igång ang. fylle-conny
Den som inte sjunger är taifare!!!
Talismanen skrev:Hehe ja det hade vi fan lätt gjort om det nu inte hade varit så att Conny går ju igång på när folk försöker göra narr av honom. Ju mer det kretsar kring honom ju bättre blir han. Så pass stort är hans ego det har han visat mång ggr. Jag anser att vi inte ska lägga ett jävla uns energi på conny. Inte skrika åt honom, inga nidramsor. Fan inte ens nämna hans namn. Vi trycker helt enkelt på stora IGNORE-knappen. Då får vi han ur balans för då är det liksom inte så kul längre. Va säger ni? Ska vi deala på det eller?
*GILLAR SKARPT*
Han älskar sin s k "stjärnstatus" och att stå i rampljuset. Det behöver vi inte hjälpa honom med!
Vem är Conny?
-
- Forumentusiast
Precis, jag tror det är mycket tändvätska för Örebroarna om de blir brutalt utbuade när dom skrinnar in på isen. Varför äns lägga energi på spelarna i Örebro, dom gillar endast detta. Förmodligen förväntar dom sig att få det hett om öronen när de är i Växjö Ishall, och jag tror dom skulle bli ställda om det exempelvis hade varit tyst. Då får dom en annan känsla än vad de får vid en visselorkan - för om de kommer en visselorkan då känner man definitivt att man lever
-
- c/o LL´s Forum
Jag kommer bua som bara den iaf. Det ska kännas för dem att H*lvetet börjar så fort de kommer in. Sätta press på Örebro. Sätta press på domarna. Ja kommer ihåg när vi buade som bara den mot Malmö. Det var nog bland de värsta jag varit med om. Snacka om att sådant tänder hela hallen framförallt Västra Stå som bara sjöng som aldrig förr..
BUA SÅ IN I H*LVETE!!!!!!!
BUA SÅ IN I H*LVETE!!!!!!!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
I måndags fick ja gåshuds känslan ett par gånger nått jag inte känt på hela säsongen i klacken.
Nu fortsätter vi på det planet och ökar på lördag!!!!!! Fest innan bäddar för en härlig stämning i ladan.
Jag tänker inte lägga ett uns av energi på annat än VLH!!!
"FEST MED LAKERSLAKEEEEEJEEEER"
Nu fortsätter vi på det planet och ökar på lördag!!!!!! Fest innan bäddar för en härlig stämning i ladan.
Jag tänker inte lägga ett uns av energi på annat än VLH!!!
"FEST MED LAKERSLAKEEEEEJEEEER"
Om Conny banan skall vara med är det bara för att jaga 2:a assister. Sämsta poängligevinnaren sen Hockeyallsvenskan startade.
Nej, på lördag är det de riktiga stjärnorna i VLH vi skall fokusera på
Nej, på lördag är det de riktiga stjärnorna i VLH vi skall fokusera på
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Conny jagar enbart tredjeassister,2e-assister är för dom som var på isen.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
hoppas verkligen biljettförsäljningen drar igång på allvar nu !!!!!
Växjö måste fan ha de segaste folket i världshistorien när de gäller detta!
blir fan besviken om vi inte är MINST 3500! då är de sjukt dåligt ! va gör folk hemma liksom ? ta med er familjen och kolla hockey istället för att sitta hemma i soffan och glo på TV !
KOMIGEN NU VÄXJÖ !!
Växjö måste fan ha de segaste folket i världshistorien när de gäller detta!
blir fan besviken om vi inte är MINST 3500! då är de sjukt dåligt ! va gör folk hemma liksom ? ta med er familjen och kolla hockey istället för att sitta hemma i soffan och glo på TV !
KOMIGEN NU VÄXJÖ !!
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
äsch fyfaan för detta Örebro som varit ett djävla spöke för oss i grundserien ja hoppas verkligen vi plockar dem.
Ajaj,träffade Linder nu på morgonen han hoppade runt på kryckor och skulle åka ner till lasarettet och röntga foten fick ett skott på den i slutminuterna igår.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Fan vilken hockyfest dag imorgon missa inte Poseidons hockeyfest både före och efter match kommer bli bra drag i hallen imorgon
Linder
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Kom igen Tompa
Låter ju inte bra
Inte bra att Linder är skadad! Då blir det första a-lags inhopp för Daniel Norbe!
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
VLH-vinst till lägst odds! Om man vill ha utdelning i morgon får man tippa X eller 2.
Hjärta och vibbar slår girighet = Inget tippande
http://www.oddsonline.se/oddsjamforelse/vaxjo-lakers-orebro-31627/
Hjärta och vibbar slår girighet = Inget tippande
http://www.oddsonline.se/oddsjamforelse/vaxjo-lakers-orebro-31627/
dock så lägger jag in en brasklapp här,ni som aldrig har tur med spel och dobbel,spela en slant på Örebro
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- Forumdemon
mycket tungt avbräck imorgon att linder inte kan spela frågan är om de kommer gå runt på 5 backar eller om de vågar spela jocke larsson som inte har något tempo alls i sig och är lite svajig!!
"fest med lakers lakejer;)"
Jag tror att Jocke Larsson kommer att vara med som utfyllnad. Dvs han kommer att sitta på bänken ganska mycket.
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
"tror" inte tom spelar imorgon
Snart nära dig...en ny hall
Serra, har du hört nåt om statusen på Tom?
nope..bara att han nog inte spelar imorgon
Snart nära dig...en ny hall
Nejnejnej, vad är det för fel på Tom nu då
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Biljettförsäljningen har börjat röra på sig efter gårdagens match
Måste säga att Ahlsenfelt är den som har imponerat mest på mig denna KS såhär långt. Vilken skillnad gentemot förra KS!
Måste säga att Ahlsenfelt är den som har imponerat mest på mig denna KS såhär långt. Vilken skillnad gentemot förra KS!
HJÄLP!
Hur kan jag se matchen här nere i Grekland?
Nån som vet streamingsite eller nåt?
KyriakoS skrev:HJÄLP!
Gå in och kolla på www.s24.se, eller www.viaplay.se om de kan sända till folk från utlandet. Har för mig att båda sänder matchen.
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
- PutteA
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Kontakt:
Tjenare Kyriakos, längesen!! Hoppas allt är bra med dig!! Tyvärr är det så att Viaplay.se endat går att använda inom sveriges gränser, och jag tror det är samma med S24.se. Men jag har för mig att det finns nått sätt att komma runt de där, men kommer inte ihåg hur tyvärr. Nån annan som vet kanske.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det