Växjö - Almtuna
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Växjö - Almtuna
Ni vet vad som gäller.
Ni vet vart vi ses
Ni vet hur det låter
Ni vet hur det slutar
Ni vet att vi glömmer bort dagens förlust lika fort som matchen mot Tuna drar igång.
På torsdag skapar vi en magisk stämning, VI SES LAKEJER!
Ni vet vart vi ses
Ni vet hur det låter
Ni vet hur det slutar
Ni vet att vi glömmer bort dagens förlust lika fort som matchen mot Tuna drar igång.
På torsdag skapar vi en magisk stämning, VI SES LAKEJER!
Last edited by Lakersfan_03 on 24 March 2010, 07:09, edited 1 time in total.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
- Pysslingen
- Forumentusiast
här är en låt om utifall det går åt skogen,vi gamla motgångssupportrar får leva upp igen!:)
http://www.youtube.com/watch?v=R87ct4sl-MQ
men jag hoppas på seger![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=R87ct4sl-MQ
men jag hoppas på seger
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
Jag är positiv inför fortsättningen, jag tror att vi kan håva in lite poäng nu.
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/va ... ?id=347819
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/va ... ?id=347819
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Låten kommer spelas innan introt så häng med ni som kan !!Pysslingen wrote:Det är nu vi ska sjunga som aldrig förr!
Någon som vet ifall vi ska sjunga Is & stål i matchen?
men den stora smällen av låten kommer ske mot Södertälje och Rögle hemma så måste ALLA och då menar jag ALLA kunna texten !! kom igen nu !
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
-
- c/o LL´s Forum
Vi har drömt om Kvalserien och krävt att vi ska ta oss dit i stort sett hela säsongen, nu vägrar vi ge upp Lakejer. Det är ni vi ska höja laget, precis som de flesta spelarna säger, anledningen till att vi spelar bra hemma är publiken, Lakejerna, stämningen, kokpunkten i Lakerdome med andra ord.
Det är Almtuna imorgon vi möter, SO WHAT? Vi ska vara där ändå, vi ska inte tänka det finns bättre matcher att gå på. Har man varit med hela J*vla säsongen får man tamejfan visa sitt nöje i de sista matcherna också. Vi talat högt om våran stämning hela tiden, låt oss skapa lite rubriker igen, låt oss bevisa varför vi är så mycket annorlunda än andra supportrar, låt oss nu börja en vinnande trend redan imorgon som kan räcka hur långt som helst.
Låt oss börja tagga upp laget imorgon, sedan fortsätter vi hela matchen. Vi ska vinna imorgon så enkelt är det, ska VLH kämpa så får vi med göra det. Låt oss sedan sjunga ut laget för den första segern i Kvalserien, sådant stärker laget, vi ger dem ett J*vla krossa RÖGLE budskap efter det.
VI är i Kvalet, i Kvalserien, inte för att se och lära, utan för att skapa rubriker, Elitserien 2010/11 omöjligt? - Inte ett dugg
TAGGA NU LAKEJER VI SES IMORGON!
Det är Almtuna imorgon vi möter, SO WHAT? Vi ska vara där ändå, vi ska inte tänka det finns bättre matcher att gå på. Har man varit med hela J*vla säsongen får man tamejfan visa sitt nöje i de sista matcherna också. Vi talat högt om våran stämning hela tiden, låt oss skapa lite rubriker igen, låt oss bevisa varför vi är så mycket annorlunda än andra supportrar, låt oss nu börja en vinnande trend redan imorgon som kan räcka hur långt som helst.
Låt oss börja tagga upp laget imorgon, sedan fortsätter vi hela matchen. Vi ska vinna imorgon så enkelt är det, ska VLH kämpa så får vi med göra det. Låt oss sedan sjunga ut laget för den första segern i Kvalserien, sådant stärker laget, vi ger dem ett J*vla krossa RÖGLE budskap efter det.
VI är i Kvalet, i Kvalserien, inte för att se och lära, utan för att skapa rubriker, Elitserien 2010/11 omöjligt? - Inte ett dugg
TAGGA NU LAKEJER VI SES IMORGON!
När andra går på knäna, då ser du mig trygg. Stolt ska jag resa mig upp. Med Is i min mage och Stål i min rygg. Växjö ut i själ och i kropp. När havsguden kallar mig till sig för stöd. Handlöst jag kastar mig ut. I djupet bland systrar och bröder i nöd. Dör hoppet och tron aldrig ut. FÖR ALLTID, FÖR ALLTID, FÖR ALLTID LAKEJ!! Så ska du minnas mig!
http://www.myspace.com/plindstrom
Nu jävlar ska det sjungas så lirarna ryser innan matchen!!!
Se till att lära er denna nu..
http://www.myspace.com/plindstrom
Nu jävlar ska det sjungas så lirarna ryser innan matchen!!!
Se till att lära er denna nu..
Lakers vinner, Alla hoppar, Hey! Hey!
-
- Forumamatör
Om segrarna i kväll heter Södertälje, Rögle och Lakers är vi 2 pinnar från 2:a platsen. För att sen möta 2:an på lördag..
Det skulle kunna bli en bra kväll. Kom igen Lakers, nu kör vi![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
Det skulle kunna bli en bra kväll. Kom igen Lakers, nu kör vi
![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Så länge sedan var det väl inte. Kommer bara ihåg att Janne tar timeout och har för mig att det är Hedman som gör målet direkt efter. Någon som vet vilken match jag syftar på.. Det var någon av matcherna nu på slutet för då var det tryck.Malul wrote:det var längesedan klacken blåste in pucken själva,dvs längesedan vi var den "sjunde" spelaren som Saviano pratade om
-
- Forumdemon
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Det var andra matchen emot mora.Tupac wrote:Så länge sedan var det väl inte. Kommer bara ihåg att Janne tar timeout och har för mig att det är Hedman som gör målet direkt efter. Någon som vet vilken match jag syftar på.. Det var någon av matcherna nu på slutet för då var det tryck.Malul wrote:det var längesedan klacken blåste in pucken själva,dvs längesedan vi var den "sjunde" spelaren som Saviano pratade om
haka pele perkele!