Ja du alfax. Återigen bevisa ju detta att reklam är bra. Hade inte en susning att Lakers hade ett eget fiskedrag. Hoppas ni kan ge er synpunkt på detta när Öman kommer på besök i lokalen idag.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Jag hoppas verkligen inte att troja har givit upp. Jag vill gärna ha dem kvar i allsvenskan även nästa säsong. Det är bra för kronobergshockeyn och sedan är det sådan glädje då vi slår dem. Det är bättre att troja är kvar istället för att tingsryd skall gå upp
trojas problem verkar vara att struktur i spelet saknas,0 poäng mot IKO och seger borta mot MIF,galet!
Idag är det väldigt mycket som talar om att de två allsvenska platserna kommer stå emellan IKO,Troja,Taif och något div 1-lag till,gissar på att Mariestad vill jäklas lite ånyo.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
hahahahah Ok. Trist att inte VLH kan lansera sitt drag på hemsidan. Troja har man ju fokus på vad de hittar på. Vad hv har på sin hemsida eller i sin suvernichop intressera mig inte ett dugg. Spelar ju inte ens i samma serie
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Japp detta är kultur helt klart. Kan riktigt höra när det är fiskefänga på bolmen å detta vrålar ut ur högtalarna på båtarna . Storgösen blir förvirrad å hugger i ren nervositet
Herregud va pinsamt, hoppas aldrig någon får för sig att skriva dansbandmusik om Lakers!
Förresten, är det nån som har den riktigt grymma introlåten som spelades in samtidigt som vilja av stål. Den va av modell något tyngre än vilja av stål om man säger så
KalleB wrote:Herregud va pinsamt, hoppas aldrig någon får för sig att skriva dansbandmusik om Lakers!
Förresten, är det nån som har den riktigt grymma introlåten som spelades in samtidigt som vilja av stål. Den va av modell något tyngre än vilja av stål om man säger så
Den vi lyssnade på i poseidon? vill också få tag på den haha
Hahahaha detta var bland de bättre de har skapat. Och det är precis detta vi strävar efter. Att få så mycket folk att gå från stan till hallen framöver Tackar å bockar för denna reklamen. Så kom igen nu. Ni som känner er som en fjolla, clown, apa, och vill vara med å dra från stad till stad i en stor parad och heja fram vårt älskade lag. Bli medlemmar i LL nu. Hos oss är alla välkomman
Troja Troja gamle vän.Än så lever liket än.Fast i ettan nu ni lirar.Medans lakejerna i en högre serie firar.Men inte sviker ni er häst när ni nu i ettan får hockeyfest.Tingryd, Osby,Pantern ni får försöka slå. Medans Lakejerna möter lag på högre nivå.Men hur man än vänder och vrider på det hela.Hoppas jag att ni åter i högre serier får spela