Leksands IF - Malmö Redhawks
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Leksands IF - Malmö Redhawks
säsongens viktigaste match för malmö men hur högt prioriterar Leksand matchen ?. nu plötsligt dagen innan matchen så drabbas Leksand av magsjuka eller ''magsjuka'' hur man nu tolkar det ?.
bara läs och titta vilka spelare det handlar om inte konstigt att man börjar tro att det är någon form av mygel. Dock så klandrar jag inte Leksand om man sparar dessa spelare tills kvalserien och magsjuka låter ju bättre än om man säger att man ''vilar'' spelare när troja har mycket att spela för.
Följande spelare har magsjuka :
Petrovicky
Prestberg
Hucko
Ekman-Larsson
Källa : http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4512957.ab
vore kul och se hur trojanerna reagerar på detta ?
bara läs och titta vilka spelare det handlar om inte konstigt att man börjar tro att det är någon form av mygel. Dock så klandrar jag inte Leksand om man sparar dessa spelare tills kvalserien och magsjuka låter ju bättre än om man säger att man ''vilar'' spelare när troja har mycket att spela för.
Följande spelare har magsjuka :
Petrovicky
Prestberg
Hucko
Ekman-Larsson
Källa : http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4512957.ab
vore kul och se hur trojanerna reagerar på detta ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Märkligt att bara toppspelare har blivit sjuka, Njae, tror nog att knätoffsarna väljer att vila dessa, magsjuka är bara ett bättre sätt att säga de på. Vad är oddsen för att fyra av Leksands absoluta toppspelare skall insjukna i i sista seriematchen. Hur många tror ärligt att dessa skulle varit "magsjuka" om det var KS omg 1 som började imorrn., neee, hade jag vart Trojasupporter nu hade jag kokat över.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

-
- c/o LL´s Forum
lätt för oss och säga '' de är nog magsjuka '' tänk er om det var vi som var i trojas situation då hade de låtit annorlunda här inne.
tror precis som dig putte att man ''vilar'' dem magsjuka låter bättre
tror precis som dig putte att man ''vilar'' dem magsjuka låter bättre
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Tror du verkligen att det är en slump att några av deras bästa lirare är magsjuka inför morrondagen?alfax wrote:Vet inte om jag håller med om detta ,kvalserien börjar inte förrån 13 mars så att de vilar dem tror jag inte på.
Inte en chans säger jag men det spelar egentligen ingen roll för Troja hade chansen att själva spela bort r*vhökarna i söndags men misslyckades ganska rejält med det så nu är det som det är, skulle Troja missa så har dom ändå gjort en kalas-säsong.
21.30 imånkväll vet vi !
-
- c/o LL´s Forum
du förstår väl att det är skillnad att spela mot ett Huddinge och ett hungrigt och fysiskt MIF ?.alfax wrote:Då kanske det är bäst att de inte tränar eller spelar en match mot Huddinge under uppehållet heller
''magsjuka'' nej det håller inte.
nu hoppas jag verkligen på troja!
Leksand är ett av sveriges största kulturlag, och Leksands IF bryr sig bara om en sak, och endast en sak och det är: LEKSANDS IF. Finns inget som heter osportsligt, osolidariskt etc, så länge det gynnar.... just de, LEKSANDS IF. Detta bör man komma ihåg när man diskuterar sådana här saker gällande just LEKSANDS IF.
Så är det med det, som det

-
- c/o LL´s Forum
verkar vara många malmöfans som tar sig upp till Leksand imponerande siffra faktiskt.
''Det snackas i runda slängar om att 5-600 personer med Malmö sympatier kommer att finnas på plats i Ejendals Arena på fredag kväll. ''
Länk : http://www.rs96.se/index.php?page=15&mode=article&k=373
''Det snackas i runda slängar om att 5-600 personer med Malmö sympatier kommer att finnas på plats i Ejendals Arena på fredag kväll. ''
Länk : http://www.rs96.se/index.php?page=15&mode=article&k=373
-
- c/o LL´s Forum
Kommer ni ihåg ?.
Fyfan undrar hur man hade klarat detta om det var vi som var i Malmös situation och Troja i Rögles. man hade nog fått panik.
Rekommenderar alla att titta på detta klippet
http://hockeykanalen.se/1.810448?videoI ... nt=2.26514
Fyfan undrar hur man hade klarat detta om det var vi som var i Malmös situation och Troja i Rögles. man hade nog fått panik.
Rekommenderar alla att titta på detta klippet
http://hockeykanalen.se/1.810448?videoI ... nt=2.26514
-
- c/o LL´s Forum
Malmö har FET revanch att utkräva uppe i ejendals arena ikväll . Leksand har 2 ggr sett till att Malmö inte tar sig till elitserien och dom lär vara taggade till tänderna Malmö.
Leksand har 5 grymt bra spelare borta dessutom vilket rör till det ordentligt för knätofsarna och dom ställs ikväll mot ett Malmö Redhawks som kommer göra ALLT för att vinna och det får nog kosta vad det kosta vill för deras del.
Leksand har 5 grymt bra spelare borta dessutom vilket rör till det ordentligt för knätofsarna och dom ställs ikväll mot ett Malmö Redhawks som kommer göra ALLT för att vinna och det får nog kosta vad det kosta vill för deras del.
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Malmö vinner rätt lätt...
Jag hade kunnat förstå att Leksand har borta några spelare pga magsjuka, men när det enbart är deras bästa är det något som är skumt
!!!
Känns som Percy har något finger med i spelet!!
Hur som harve har Troja gjort en fantastisk säsong och lagt ytterliggare tegelstenar för framtiden!!
Jag hade kunnat förstå att Leksand har borta några spelare pga magsjuka, men när det enbart är deras bästa är det något som är skumt

Känns som Percy har något finger med i spelet!!
Hur som harve har Troja gjort en fantastisk säsong och lagt ytterliggare tegelstenar för framtiden!!

- Åryd Lakej
- Forumdemon
Så här har det väl fungerat i varenda år i ES!Förutom i år när det varit så tätt..Så är det bara....dom bestämmer väl själva vilka som ska spela,allt för att dom själva ska vara så bra som möjligt inför stumdande kamper,sen att vi kanske inte tycker det är rätt,men jag ger mig fan på att hade vi samma läge så hade vi nog gjort ngt liknande.
-
- Forumproffs
-
- Forumdemon
Nu har du nog ändå lite fel. Nog för att dom kanske låter som 150, men där var absolut omkring 500 på plats.Hatapopcornssupportrar wrote:5-600 malmöfans...haha jag kollar på matchen och inte f-n är där några 5-600 Mikrofonklackare ialla fall, kanske 150 typ.
Hoppas dom har kul på sin 10 timmars hemresa

-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum