Huddinge -Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Huddinge -Lakers
Finns en liten chans att denna match blir TV-sänd,bestäms imorgon vilka matcher som ska sändas på onsdag och fredag.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Huddinge bli absolut en tuff nöt att knäcka, 8-0 senast vill dom nog inte uppleva igen och som sagt i sin hemmarena med 300 besökare är dom konstigt nog sjukt starka.
8-1 är en bra ryggsäck att ha med sig oavsett och jag hoppas verkligen vi får med oss en klockren 3:a med oss hem!!!
8-1 är en bra ryggsäck att ha med sig oavsett och jag hoppas verkligen vi får med oss en klockren 3:a med oss hem!!!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- c/o LL´s Forum
säg vad ni vill om Huddinge . ska vi vara i ett playoff och eventuellt en kvalserie ska huddinge borta inte vara några större problem. ni som säger att de är starka hemma vad grundar ni det på ?. att LIF gjorde en plattmatch där ?.
För övrigt så är Huddinge seriens NÄST SÄMSTA HEMMALAG och vinner vi inte på onsdag får vi skylla oss själva.
vi borde få med oss 3 pinnar hem mot seriens näst sämsta hemma lag eller vad tycker ni ?
För övrigt så är Huddinge seriens NÄST SÄMSTA HEMMALAG och vinner vi inte på onsdag får vi skylla oss själva.
vi borde få med oss 3 pinnar hem mot seriens näst sämsta hemma lag eller vad tycker ni ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
7 av Huddinges 9 vinster denna säsong har kommit på hemmaplan! Växjö har väl inte direkt rosat marknaden på bortaplan, lyfter man sig inte rejält jämfört med matchen idag så kan det bli nog så tufft.
(F.ö borde Lakers ledning kolla om det går att förlänga med Matti Aho nästa säsong - han är riktigt jäkla bra!)
(F.ö borde Lakers ledning kolla om det går att förlänga med Matti Aho nästa säsong - han är riktigt jäkla bra!)
-
- c/o LL´s Forum
vi är bättre borta än Huddinge är hemma
men o andra sidan förstår jag att med dagsformen är 3 poäng inte säkra inte i mina ögon heller men lakers bör om man kollar på spelmaterialet ta 3 poäng mot Huddinge. ni som säger att det var dåligt idag ja vad kräver ni mot Mariestad det blev 8-1 och tempot blir som det blev mot ett sådant lag. alla spelar så mot Mariestad man är nog inte van att möta ett så pass dåligt lag som bois ändå är. det blir bättre mot Huddinge och ännu bättre mot bofors tro ja

"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Har kontrakt med Tappara 2 år till efter denna säsongPrimeau wrote:(F.ö borde Lakers ledning kolla om det går att förlänga med Matti Aho nästa säsong - han är riktigt jäkla bra!)

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
Det kontraktet behöver inte betyda att han inte spelar i Lakers nästa år. Kontrakt funkar bra så länge båda parter är nöjda med tillvaron.
Huddinge bör vi vinna mot. En 4-5:e plats är absolut möjlig.
Huddinge bör vi vinna mot. En 4-5:e plats är absolut möjlig.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
-
- Forumdemon
här räknar jag med 3 poäng! lakers har haft väldigt lätt för huddinge iår. huddinge är ett lag som passar lakers bra.
finns goda chanser att plocka 5:e platsen även en liten chans på 4:e. almtuna får det riktigt tufft hemma mot leksand och mora får det tufft mot ett hemmastarkt sundsvall.
finns goda chanser att plocka 5:e platsen även en liten chans på 4:e. almtuna får det riktigt tufft hemma mot leksand och mora får det tufft mot ett hemmastarkt sundsvall.
"fest med lakers lakejer;)"
Re: Huddinge -Lakers
Tyvärr, inget Lakers i TV på onsdag.alfax wrote:Finns en liten chans att denna match blir TV-sänd,bestäms imorgon vilka matcher som ska sändas på onsdag och fredag.

Björkängshallen en onsdagkväll är tydligen inte så hett.....
Låt oss!
Då är det åter dags för en "rysare".
Tre poäng ikväll vore oerhört skönt inför avslutningen hemma mot Bofors.
Jag tror att tre pinnar räcker för femte platsen, och då kan ju inte fyran (Mora?) välja oss. Tar Troja sjundeplatsen, så tror jag Mora tar dom, vilket i så fall skulle betyda att vi får Almtuna i PO1. Detta är vad jag hoppas på, vad tycker ni om det?
Kul att spekulera lite.

Tre poäng ikväll vore oerhört skönt inför avslutningen hemma mot Bofors.
Jag tror att tre pinnar räcker för femte platsen, och då kan ju inte fyran (Mora?) välja oss. Tar Troja sjundeplatsen, så tror jag Mora tar dom, vilket i så fall skulle betyda att vi får Almtuna i PO1. Detta är vad jag hoppas på, vad tycker ni om det?
Kul att spekulera lite.

Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
Jaa du, Anders83!
Som jag sagt förut så fattar jag inte detta hattande med målvakterna
. Målvakten är en stor del av "ryggraden" i laget och speciellt nu när vi snart skall spela PO. VI MÅSTE HA EN förstamålvakt som är given!!!! Att man ser het ut på en träning var det dummaste jag hört. Jag är helt övertygad om att båda är mer än heta nu. Så nu är det vinnarskalle och erfarenhet som gäller. Bengan har båda två och dessutom ligger han 5:a i "statten", så det säger det väl det mesta.
Kört hårt ikväll LAKERS!
Som jag sagt förut så fattar jag inte detta hattande med målvakterna

Kört hårt ikväll LAKERS!
Nu gäller det att hålla tungan rätt i mun Karlsson!
-
- Forumdemon