Nu får du det att låta som en tveksam frågeställningen, men så är det inte Gretzky. Precis likadant är det med frågan om man ska med till Borås. Det är en självklarhet!
Alla till Borås, Serra är grek!
Last edited by Per Carlsson on 1 June 2007, 13:15, edited 1 time in total.
Visst har vi varit dåliga de senaste åren med bortaresor. Men i Malmö är vi alltid många...utan att behöva hypa månader i förväg och kalla det för invasion.
Ska vi snacka "nånsin" så kan man ju nämna ~30 bussar till Göteborg plus en massa personbilar.
Kan bara se EN anledning till att det alltid är så många Rögleiter i Malmoe...
DE ÄLSKAR DEN STADEN!!!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Herr Oberst wrote:Visst har vi varit dåliga de senaste åren med bortaresor. Men i Malmö är vi alltid många...utan att behöva hypa månader i förväg och kalla det för invasion.
Ni har väl ändå inget som kan skapa nån direkt hype, ett jönsalag med supportrar som leker små grodorna.
Herr Oberst wrote:Visst har vi varit dåliga de senaste åren med bortaresor. Men i Malmö är vi alltid många...utan att behöva hypa månader i förväg och kalla det för invasion.
Ja men till malmö är de ungefär 20 mil härifrån. Hur många gånger kan ni vara över 10 bussar i Ljungby t ex ?. 800 man för oss där är helt vanligt.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Ja men till malmö är de ungefär 20 mil härifrån. Hur många gånger kan ni vara över 10 bussar i Ljungby t ex ?. 800 man för oss där är helt vanligt.
Hmmm.....när VI var uppe och härjade i ljungby som bäst ,så fanns inte Lakers på kartan....
Hmmm.....när VI var uppe och härjade i ljungby som bäst ,så fanns inte Lakers på kartan....
Nej det är helt rätt c.h.h men om 3-4 år när lakers är i elitserien så är det inte så självklart att Rögle är med på kartan om man inte ser till att värva lite.
Just nu ser Rögle ut som slagpåsen i serien om man ser till vad dom har haft för material tidigare säsonger.
Har Roger slut på money i pengarpungen tros?
Två gamla rävar som Harkins och Jönsson håller liksom inte hur länge som helst, och vad är Rögle utan dom två???
Nej just det ingenting!
Är helt säker på att det är iår vi kommer få se Lakers gå förbi Rögle. Skall onekligen bli skitkul.
Njaaaa.......................................
Jag tycker spelarna som Lakers tappat faktiskt är bättre än de som Bandyklubben tappat, är t ex. övertygad om att Bois kommer lyckas bättre i ES jämfört med Arlbrandt, Carlsson och Zachrisson. Och en frisk Jarno var enligt mej Allsvenskans bästa powerforward, han borde spela i ES istället för att harva i Örebro!
På värvningsfronten tycker jag det ser ungefär likadant ut, känns dock som lite fördel Lakers (men Rögle har ju en del spelare kvar att plocka in). Vad som talar för oss är väl att Rögle, bortsett från playoffet, gjorde en riktigt bra säsong. Dom har liksom lite svårare att kunna upprepa fjolårets bravader. Sen hoppas jag du får rätt Fredrik R, men det är ju en annan femma
Primeau wrote:Njaaaa.......................................
Jag tycker spelarna som Lakers tappat faktiskt är bättre än de som Bandyklubben tappat, är t ex. övertygad om att Bois kommer lyckas bättre i ES jämfört med Arlbrandt, Carlsson och Zachrisson. Och en frisk Jarno var enligt mej Allsvenskans bästa powerforward, han borde spela i ES istället för att harva i Örebro!
På värvningsfronten tycker jag det ser ungefär likadant ut, känns dock som lite fördel Lakers (men Rögle har ju en del spelare kvar att plocka in). Vad som talar för oss är väl att Rögle, bortsett från playoffet, gjorde en riktigt bra säsong. Dom har liksom lite svårare att kunna upprepa fjolårets bravader. Sen hoppas jag du får rätt Fredrik R, men det är ju en annan femma
Hmmm, vad konstigt. Jag ser precis annorlunda. En fördel till Rögle. Sne tror jag att Zackrisson kommer att lyckas mycket bättre och har potential att bli årets rookie nästa säsong.
Men sen är det ju som så att inför varje säsong så tycks det, framförallt på detta forum och, tidigare, Hammers forum, att Rögle har ett dåligt lag etc etc. Men vad händer och vad har hänt?
Jag har inte sett någon försäljning på matcherna. Lakejerna har inte haft sin disk på plats de senaste matcherna. (om de inte har bytt plats). skall köpa biljett i hallen om det är någon som säljer.
Är absolut inte oäven till detta men får man inte frågan så
Har väl inte tänkt så mycket på storinvationen enbart för att det brukar bli bra ändå men vist ställer jag upp å gör reklam för den.
ska själv köpa en biljett på fredag.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers