Spammare [som skickar PM]
- Patrik_AIA
- Forumamatör
- Kontakt:
Spammare [som skickar PM]
Hej
Är det mer än jag som fått spam-PM med XXX-innehåll från användaren Charles?
Vänligen ge honom en spark i röven och hälsa från mej
Glad Påsk!
Är det mer än jag som fått spam-PM med XXX-innehåll från användaren Charles?
Vänligen ge honom en spark i röven och hälsa från mej
Glad Påsk!
Rögle det kvittar vad som sker, vi ska alltid följa er!
2010-04-11 är jag även Växjösupporter och lovar att dricka min morgoncappuccio ur en lakersmugg i tre månader om de tar poäng mot AIK.
2010-04-11 är jag även Växjösupporter och lovar att dricka min morgoncappuccio ur en lakersmugg i tre månader om de tar poäng mot AIK.
- Medgångssupportern
- Site Admin
- Kontakt:
Andra forum har liknande problem. Vissa löser detta genom att registrering av ny användare måste bekräftas av en admin.
Vi funderar på detta upplägg åxå, men tycker det är tråkigt, då vi strävar efter att ha ett så snabbt och öppet forum som det bara är möjligt.
Vi funderar på detta upplägg åxå, men tycker det är tråkigt, då vi strävar efter att ha ett så snabbt och öppet forum som det bara är möjligt.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck skrev:Andra forum har liknande problem. Vissa löser detta genom att registrering av ny användare måste bekräftas av en admin.
Jag tror nog det är dags för ett sånt här upplägg.
Goddamnit!!!
Nu är det ett par om dagen.. ..antingen så får man öka antal moderatorer som städar upp eller så får man försvåra för spammarna..
Kan man inte göra så att man bara kan posta 1 inlägg under en viss tid som ny användare för att sedan kunna skriva utan begränsingar ?
Kan man inte göra så att man bara kan posta 1 inlägg under en viss tid som ny användare för att sedan kunna skriva utan begränsingar ?
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]