AIA fick ställa in supporterbussen till matchen mot Leksand imorgon eftersom där var endast 18 st personer anmälda. Något pinsamt, har man redan gett upp? Leksand hade garanterat fyllt ett antal bussar om matchen hade spelats i Ängelholm. Ni Lakejer hade säkert också varit rätt många på plats i en kvalserie, oavsett var matchen hade spelats.
Hm vadå pinsamt ? det är ju en bit upp till leksand från ängelholm, sen har jag inte koll på vilken dag matchen spelas men om det är mitt i veckan så är det ju verkligen inte pinsamt.
When we are good they never remember When we are bad they never forget
Riktigt kul när det är fullpackat vid klacken och högljutt. Kul att det också börjar bli så i södertälje. Jag tror ni har bra chans att ta er upp.
Lycka till
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Per_Växjö: Och då syftade du på?? Ja vi är orndetligt bra i moore support när vi bara vill Tror det blir ännu bättre nästa säsong med den uttalade satsningen som ska göras nu...Det återstår att se vart det hela landar men ändån...
Njae tror att det mer handlar om att få spelarna att börja producera på isen igen och alltid ta oss till minst play-off varje säsong trummor har vi så det räcker just nu är det perfekt som det är i klacken tycker jag Fast det kan ju bero på att ni är lite svartsjuka iallafall då för att ni jämnt tar upp det??
Lif har väl största "bortaklacken" i allsvenskan. Allsvenskans största vid något speciellt tillfälle är VIKs under lif-matcherna. Vilken klack som har bäst kontinuitet på hemmaplan kan inte jag avgöra då jag sett får få matcher i alla arenor. Topp 5 borde väl vara Lif, Björklöven, VIK, SSK å Rögle med Växjö å Nyköping som utmanare.
Vet inte om jag håller med fullt ut. Nyköping hör väl ändå inte hemma i det gänget? Den lilla klack dom brukar ståta med går ju hem i periodpausen om dom ligger under med ett eller två mål.
Ja, det kanske är sant. Har bara sett Nyköping under Play off-matcher... Men typ av hall är minst lika avgörande för stämningen som storleken på klacken. Skulle offra min ena arm för att VIK skulle få spela i en hall i Lakerdome/Nybro-storlek
BJ-GSU wrote:Ja, det kanske är sant. Har bara sett Nyköping under Play off-matcher... Men typ av hall är minst lika avgörande för stämningen som storleken på klacken. Skulle offra min ena arm för att VIK skulle få spela i en hall i Lakerdome/Nybro-storlek
Håller med. Skulle göra vad som helst för att NH återigen skulle spela i gamla klassiska Rosvallahallen.
BJ-GSU wrote:Lif har väl största "bortaklacken" i allsvenskan. Allsvenskans största vid något speciellt tillfälle är VIKs under lif-matcherna. Vilken klack som har bäst kontinuitet på hemmaplan kan inte jag avgöra då jag sett får få matcher i alla arenor. Topp 5 borde väl vara Lif, Björklöven, VIK, SSK å Rögle med Växjö å Nyköping som utmanare.
Hur kan du bedömma att VIKs klack är störst om du inte har sett de andra matcherna? Har du kollat klackarna i Skåne derbyna eller Norrlands derbyn?