Utan att ha sett en endaste minuts isträning: vem blir Lakers mest överraskande spelare den kommande säsongen?
Jag tippar på Sebastian Arvidsson; tror han kommer visa upp fysiskt spel a la Markusson och dessutom bidra med en hel del poäng. Skulle inte bli förvånad om han får ta en plats ihop med transatlanterna
Andra bud, någon?
En gissning utöver det vanliga, för att inte säga en ren omöjlighet. Men ändå, jag har tidigare trott mycket på Rosén och varför skulle det inte kunna bli en genomslag för honom. De nya spelarna vet vi inte hur de fungerat och presterat i sina tidigare lag, därför är det lite svårt att veta om de presterar mycket mer än tidigare säsong. Jag tror på Rosén, med en enorm betoning på tro.
tror det finns många som kan överraska, men mest tror jag på Gustav och Sebastian Arvidsson samt Sebastian Magnusson. Den som såg helt klart bäst ut idag var Bäärnhielm, han kommer bli nyttig för Lakers. Han verkar bra på rören och visade redan att han har bra tryck i skottet Tycker över lag att den här första träningen höll bra kvalitet, blev något överraskad.
Jag tror som Räven benhårt på Rosén. Har en känsla i magtrakten att han kommer bli en stor tillgång för VLH denna säsong. Jag har alltid gillat Rosén för sin orädsla sin storlek till trots. Han gjorde några fina saker på träningen idag med !!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Hej på er!
Om inte Kickan & jag såg helt snett så var det Sebbe som satte årets första puck? Vi tror självfallet på Sebastian Arvidsson denna vinter, det var värt resan upp till Växjö igår för att se honom och dom andra på ispremiären. Det blir många mil i bilen den här sässongen, lita på det:hbang:
calle73 wrote:Efter att ha kollat på första isträningen tror jag att det kan bli Gustav Hjalmarsson!!!
Snabb och väldigt fint spelsinne!!
Jag håller med dig, jag säger bara Gustav Hjalmarsson!!! Han är ett mycket stort utropstecken för mig! Trots sin ringa ålder har han spelat totalt respektlöst, och får han bara läge, så säger det "BOOOM" i planket direkt! Otroligt kul att se, men även lite ovanligt att se hur en junior går in i varje duell på det här sättet. Med även hans underbara skridskoåkning och offervilja för laget, kan den här killen bli hur bra som helst!