Truppen 2005/2006:
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Målvakterna och backarna kommer få ett tungt ansvar pga av att Fagervall vill att vi ska vara ett lag som är riktigt svårt att göra mål på, en back kvar som jag hoppas ska vara den riktigt defensiva backen (som fattas) som skoningslöst stångar sig blodig runt vår kasse. Framåt ser det riktigt spännande ut enligt mig. Men som sagt, bakåt behövs tyngd och finess. Eller?
<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>
For security reasons,you are advised to keep your winning information confidential untill your goal is complete and ready to enjoy.
For security reasons,you are advised to keep your winning information confidential untill your goal is complete and ready to enjoy.
Jag tycker backbesättningen ser mycket bra ut snabba backar
för snabba spelvändningar..... inte så många snipers i laget
men det gäller att andra tar chansen och visar var de går för.
Vill se en köttande back som håller mer ett defensivt ansvar.
för snabba spelvändningar..... inte så många snipers i laget
men det gäller att andra tar chansen och visar var de går för.
Vill se en köttande back som håller mer ett defensivt ansvar.
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
Jag kan inte bedöma spelerna mer än indivuduellt, då ser det bra ut, men i kommande miljö vet jag inte mycket.
Dock tycker jag att ålderstanken är intressant, med mer yngre spelare som det gå att bygga vidare på under kommande säsonger så att vi slipper den stora spelomsättningen. Det handlar att bygga ett homogent lag det gör man knappast med ett nytt lag varje år. Eventuellt någon som höjer åldersnivån, annars är det nog bra, åtminstone på papperet .
Dock tycker jag att ålderstanken är intressant, med mer yngre spelare som det gå att bygga vidare på under kommande säsonger så att vi slipper den stora spelomsättningen. Det handlar att bygga ett homogent lag det gör man knappast med ett nytt lag varje år. Eventuellt någon som höjer åldersnivån, annars är det nog bra, åtminstone på papperet .