Putte/LL wrote:Det raderas mycket på AIA:s forum...
Så rätt så rätt Putte vi raderar det som inte ska vara där.
I detta fallet var det jag som raderade tråden, att Per sen blev kinkig och tyckte att hans sista respekt för oss i AIA försvann är det nog bara han själv som lider av, ingen i AIA lär ligga sömnlös för att Per i Växjö inte har respekt för oss.
Det roligaste i filmen är ju efter Lakers andra mål när en ur styrelsen i T.S bror står o pekar finger åt kameran. Jävligt kul att se nu i efterhand eftersom han pratat om det (13 år då). Titta direkt efter ert andra mål.
Ska man dra en jämförelse såsom en rögleit pratade om innan så har vi gjort en liknande film som ingår i medlemsskapet för nästa säsong. Från tingsryd förra säsongen, även klipp från Huddinge. Där ser man verkligen skillnaden mot folk som klappar med och sjunger med. Det enda vi såg från er film var ju en hel del klappande och trumma men ingen röststyrka, bådar gott inför nästa säsong.
Dock kan jag rekommendera att bränna ut den som DVD tillsammans med annat, det lockar medlemmar.
Jag får väl ta och svara då eftersom jag gjorde filmen. Att många inte sjunger med berodde igentligen på två saker. Första matchen var hemma mot mörrum. Inte direkt pubilkdragande... Andra matchen borta mot Troja lockade med väldigt mycket folk från Växjö som igentligen inte brukar stå i klacken..
Sen måste jag tillägga att filmen hade varit mycket bättre om jag hade gjort den i trean (på gymnasiet) istället för ettan.
tche wrote:
Ska man dra en jämförelse såsom en rögleit pratade om innan så har vi gjort en liknande film som ingår i medlemsskapet för nästa säsong. Från tingsryd förra säsongen, även klipp från Huddinge. Där ser man verkligen skillnaden mot folk som klappar med och sjunger med. Det enda vi såg från er film var ju en hel del klappande och trumma men ingen röststyrka, bådar gott inför nästa säsong.
Nej, röststyrka är inget vi är bra på. Lite folk är vi också på bortamatcherna.
Fast klippen var ju tänkta för lite mer vidsynta och belevade människor än du. Men nu har du ju tittat och skadan är redan skedd. Vi får lägga det under kategorin otur och bara gå vidare.