Smålands stolthet - Renskötar lule
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Smålands stolthet - Renskötar lule
Om inte Zetterlund får minst 5 matcher för sin klockrena huvudtackling (som för övrigt inte genererade någon åtgärd) när dom fick bära ut KHK-spelaren så funderar jag på att sluta titta på hockey!
(Tycker eg inte att den är så ful men jämfört med Rahimis så...)
(Tycker eg inte att den är så ful men jämfört med Rahimis så...)
Linus Öhlund står i direktsändning och säger att det är en olyckshändelse. Far åt helvete SHL!
Kära diciplinnämnd andvänd pengarna som kommer in på böter till domarutbildning, för som det är nu är rena parodin både på domare och diciplinnämd.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
- Kenny jönsson
- Forumamatör
Einar Emanuelsson är med i Luleås laguppställning idag återigen blir Rahimi hårt straffad för en regelrätt tackling när motspelaren linkar av isen skadad för att mirakulöst återhämta sig till matchen efter är ta mig fan stor skandal 

"Lakershjärta71 skrev"Jag är inte helt övertygad om att vi behöver Rasmussen i laget. Jag tycker han är överskattad och det håller nog flera med mig om också.
Det läkeköttet skulle man efterskänka till forskning.
Jag köper alla dagar i veckan att man blir avstängd om spelaren i sin tur blir skadad. MEN om man som Emanuelsson är spelklar redan till matchen efter utan någon som helst skada så fattar jag inte VARFÖR Rahimi ska bli avstängd. Detta tar död på ishockeyn. Bli så in i helvete straffad för en bra tackling är ju bara pinsamt. Hockey är och har alltid varit en väldigt hård sport men SHL går mot att ta död på hockeyn. Tråkigt men sant. Blir bara tråkigare och tråkigare att kolla på SHL.
Ja, om han nu var avsvimmad redan när han träffade isen (vilket verkar vara den allmänna meningen hos Rahimi-hatarna) så är det ju ytterst märkligt att han får spela idag...?
Lagen har satt filmandet i system
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Emanuelsson gjorde 2 mål för Luleå ikväll efter den så kallade hjärnskakningen.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Hade varit intressant vilken skada DN refererade till i domen