Ny lagkapten.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Ny lagkapten.
C Murphy
A Alex
A Rosén
A Alex
A Rosén
Alex känns som en klockren kapten!
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
Det blev alltså Liam Reddox som ny Kapten! Skoj!
Alex och Kiiskinen axlar A:n
Alex och Kiiskinen axlar A:n
KABAM!!
Jag gillar det
Jag gillar det

-
- c/o LL´s Forum
Dåliga ni är på att tippa 

Den såg ingen komma
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Lite oväntat, men jäkligt kul och ett möjligt genidrag. Att leda via exempel på isen kan man inte ha en bättre förebild. Go Liam!
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Redan inför förra säsongen föreslog jag Reddox som kandidat. Anledningen till att hans namn inte kom upp i mina spekulationer nu var att många "visste" att det skulle bli AJ. Den som litar på internet får skylla sig själv.
Den 22 juli 2014 skrev jag följande inlägg. Lagledningen ligger nog nära i resonemangen. 3 år ytterligare talar sitt tydliga språk.

Den 22 juli 2014 skrev jag följande inlägg. Lagledningen ligger nog nära i resonemangen. 3 år ytterligare talar sitt tydliga språk.
Varanen wrote:Hur spelarna är som personer vet jag inget om. Men det som talar för Reddox är:
1) Stommespelare
Han har spelat 3:e flest matcher för klubben i dagens trupp (Bara RR och Josef har fler) och han har ytterligare 2 år kvar på kontraktet. Kontinuitet. Kulturbärare.
2) Gedigen
En viktig egenskap hos en kapten enligt mig. Jobbar hårt, är noggrann vid linjerna, spelar inte Allan, filmar inte, står upp för laget utan att göra det till en grej och följer givna instruktioner. Tar den roll laget har störst nytta av. Sånt gillar lagledningar.
3) Länk
Det värsta för vilket lag som helst är sk faktionsbildning eller mobbning och dyl. Kaptenens absolut viktigaste uppgift är att hålla ihop truppen, vara uppmärksam på om det håller på att bli knas. Reddox har värdefulla erfarenheter som är användbara hos oss. Han kan den transatlantiska mentaliteten, lärt sig den svenska, och säkerligen även den finska genom hans bastubadande lagkamrater.
-
- c/o LL´s Forum
Efter att ha tittat lyssnat på intervjun med vår nya kapten idag så känner jag mig väldigt trygg med valet. Är helt övertygad om att han kommer klara detta med bravur!