hum-idle wrote:Den är fruktansvärt bra tycker jag, speciellt eftersom vi har kört den tillsammans med musik innan så borde de flesta ha kläm på refrängen..
Den bör delas ut på papper till alla på fredag. Sedan bli det allsång i Lakerdome
Funderade på att byta till Sjhon Podein welcom, men risken är att den blir lite grötig om du förstår vad jag menar. Efter någon öl eller 5 så kan det bli jobbigt att sjunga Sjhon Podein welcome. Lättare med tja la la lakers då " TROR JAG"
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
LaKaj wrote:Men då borde man byta ut refrängen från "sha-la-la, Lakers!" till "Shjon Podein, Welcome!"...
Risken er at det blir lite "tjatigt", tycker jag. Tycker vi kör på "originalen" som Dragkampslakej skrev, og tester denne. (glömmer av att skriva svenska när det går snabbt.. f'låt..)
Har Troja egna ramsor? Nämn en som jag inte hört från något annat lag i annan version tack. Nä den går jag inte på! Lakejerna lägger energin på att stötta sitt eget lag och inte på att håna andra lag. Där har trojanerna mycket att lära.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Skulle vara bra om man hade en ramsa som berör spelarna när de spelar dåligt.Därför har jag knåprat ihop en.Hoppas man slipper sjunga den bara.
Ni är Växjö Lakers.Ni ska vara bäst.
Men ni spelar som krattor,va är det som har hänt??
Men en sak ska ni veta.Vi älskar er ändå.
Kämpa nu för satan, få pucken i mål
Kan om ni vill sjunga in den på hockeybussens telesvar
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers