Leksand - Lakers 23/3

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Ambassador
Forumproffs

Post by Ambassador »

2 mål och en assist av Pelle Prestberg hittills...

Att spelarna i Lakers a-l-d-r-i-g lär sig vem de måste punktmarkera. En gubbe på Prestberg hela tiden i varje byte. Hur svårt kan det vara?

Usch, man skäms ju över denna indledningen av kvalserien. Vill inte laget spela i denna serie? Det verkar banne mig inte som det. Rädda som möss...
Ambassador | 19:57 ! ! !
Bamse_78
Forumproffs

Post by Bamse_78 »

Fan hur kan dom bli så tama efter kanon spel i andra. Nu krävs det ett mirakel för en bra placering i detta kvalet.
Ambassador
Forumproffs

Post by Ambassador »

Det är ju bättre att dra sig ur om man är så trött på att spela hockey.
Ambassador | 19:57 ! ! !
Pysslingen
Forumentusiast

Post by Pysslingen »

Det jag inte fattar är att JK låter Linder vara inne när Pelle Prestberg spelar. Linder var ute på hal is flera gånger under matchen. Men passningspelet i sista perioden är under all kritik, nu vill jag se rahm ombytt till nästa match, Linder ska också vara kvar.
Stupet
Forumdemon

Post by Stupet »

snacka om måste match mot almtuna på torsdag vinner dom inte där så kan vi nog glömma det här med elitserien och jag hoppas att ahlsenfelt står i målet då och att rahm är med på back plats
Bozze
Forumentusiast

Post by Bozze »

Nu gäller det jä*lar att börja jobba. Vi är förhoppningsvis inte mer än 4 poäng efter... Nu krossar vi Almtuna hemma på torsdag. Sen tar vi Mögle av bara farten på lördag så är vi med i matchen igen....
Sug på den, Melin
Stupet
Forumdemon

Post by Stupet »

Men det är 8 matcher kvar och 24 poäng så än är det absolut inte kört
Pysslingen
Forumentusiast

Post by Pysslingen »

Ja chansen är inte borta, men spelar vi såhär kan vi glömma en bra placering i tabellen. Jag såg 10 minuter i matchen som Lakers var bättre än Leksand, annars var vi ett rätt blekt lag. Leksand vann fullt rättvist.

Fan vad jag är arg. Krossa Almtuna nu :!:
Locked