Oskar Alsenfelt
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
Ja jag skulle då bli gla om vi kunde knyta salo till klubben. Finns nog massor han skulle kunna lära ut till ungdomslagen å till våra målvakter. Kör hårt målet måste väl vara att ha de aldra bästa i klubben både som spelare å i klubben i övrigt.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- Inaktiverad användare
Från 0 till någnting då sjön, Vad föräldrar och diverse ledare tycker säger dessvärre väldigt Lite, eftersom kunskapen om Målvakter är närmast obefintlig.
Jag tror dock att Macisej har intresse, med lite mer erfarenhet(Han är mycket Ung) så kan han nog bli riktigt bra, vad det handlar om är att skola målvakter till kunskap som leder till Tunga 1:a spadar
Allt annat är målvaktsmys på Is
Jag tror dock att Macisej har intresse, med lite mer erfarenhet(Han är mycket Ung) så kan han nog bli riktigt bra, vad det handlar om är att skola målvakter till kunskap som leder till Tunga 1:a spadar

Allt annat är målvaktsmys på Is

In Hinkum Veritas
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- Inaktiverad användare
serra The Stalker, sitter och byter Samlarbilder på spelare tillsammans med BP och några till, samtidigt gnider de geniknölarna åt varandra som sitter Parvis i en Påse mellan Benen på De som bara flyter medströms
Man får Spotta i Hinken, inga Problem
VEM av Er som får Dricka upp det uppsamlade återstår att se
, Kampen om SÄMST Läsförståelse är STENHÅRD i Talibankretsar 

Man får Spotta i Hinken, inga Problem

VEM av Er som får Dricka upp det uppsamlade återstår att se

In Hinkum Veritas
Säger bara som min farfar i grekland alltid sa...
"en del människor är så dumma i huvudet att man ska bara hålla med dom och hålla käften. Lägg energin på dom du älskar istället"
Du ska få skriva vad du vill, både med vilka jag umgås på min fritid och hur mkt man kan spotta i hinken...
Ha det bra Neddo...Sista gången jag kommenterar dina inlägg
"en del människor är så dumma i huvudet att man ska bara hålla med dom och hålla käften. Lägg energin på dom du älskar istället"
Du ska få skriva vad du vill, både med vilka jag umgås på min fritid och hur mkt man kan spotta i hinken...
Ha det bra Neddo...Sista gången jag kommenterar dina inlägg
Snart nära dig...en ny hall
-
- Inaktiverad användare
Hmmm,
, Otillbörligt språkbruk på upprörd Taliban kanske inte beivras längre av Moderatorerna, Fine För Mig
Dum i Huvudet är numer ett Godkänt Språkbruk, DE imponeras som bekant av Pinsamma Lakersfans
Att Lägga tid på De man Älskar fixar ju serra Galant, Hänga på TalibanPuben/Åka buss runt i Sverige i Timmar i sträck, kränga Lotter stupalöst till ett Privatägt Bolag.
Själv är Jag Mer Blygsam, Jag nöjer Mig med närmaste Familjen, Hockey är bara lite tidsfördriv, ibland framför Datorn och ibland vid TV`n eller Live. Att Man lär sig något om Man slipper sjunga och dricka Öl när Man kollar på Idrott är ju uppenbart för de flesta vid det här laget
Över 40 bast och Hela A-Laget som älsklingar
ha De gott serra, Du är fortfarnade Välkommen på kaffe

Att Lägga tid på De man Älskar fixar ju serra Galant, Hänga på TalibanPuben/Åka buss runt i Sverige i Timmar i sträck, kränga Lotter stupalöst till ett Privatägt Bolag.

Själv är Jag Mer Blygsam, Jag nöjer Mig med närmaste Familjen, Hockey är bara lite tidsfördriv, ibland framför Datorn och ibland vid TV`n eller Live. Att Man lär sig något om Man slipper sjunga och dricka Öl när Man kollar på Idrott är ju uppenbart för de flesta vid det här laget

Över 40 bast och Hela A-Laget som älsklingar

ha De gott serra, Du är fortfarnade Välkommen på kaffe

In Hinkum Veritas
-
- Inaktiverad användare
Jag har Bjudit på Kaffe i ett års tid
, serra kom en gång men jag var upptagen, försök igen
Hela Alvesta
Så populär är inte Hockeyn i Alvesta, glöm inte att snittet är 125 betalande
Gänget som sköter Missväxten är få och syns tydligt i sina Klubbjackor, ingen bryr sig om dessa precis lika lite som om Klubben, att någon skulle bry sig om Mig håller jag för Högst osannolikt, eftersom allt stämmer. sanningen är svår att bestrida, särskilt när det finns Seriettabeller
Under tiden kan Ni kolla på Klippet nedan
http://www.youtube.com/watch?v=9jQvLZsR ... re=related
ps. för övrigt så är Alsenfeldt en Bra Målvakt

Hela Alvesta

Under tiden kan Ni kolla på Klippet nedan

http://www.youtube.com/watch?v=9jQvLZsR ... re=related
ps. för övrigt så är Alsenfeldt en Bra Målvakt

In Hinkum Veritas