Omröstning gällande hatramsor

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Ska vi börja med hatramsor på VS?

Ja det skulle vara trevligt
21
27%
Nej jag tycker inte om hatramsor
58
73%

Total votes: 79

Anders83
c/o LL´s Forum

Post by Anders83 »

vad rör det dig överhuvudtaget??
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
teddy
c/o LL´s Forum

Post by teddy »

Hatapopcornssupportrar wrote:Hahahaha, vilka ramsor skulle vi ha snott...stor humor...räkna nu upp dom 10...LYCKA TILL :)
Eftersom jag skrev att ni hade 10 fler betyder det att det är minst 12 ramsor ni bajtat och du vet mycket väl vilka dom är.Eller har du aldrig varit på en rögle match. Åter till ämnet bajtare
I always tell the truth, even when i lie
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Post by Hatapopcornssupportrar »

Teddy lille...Väntar på dom 12 !!!! som vi tydligen snott...än en gång..Lycka till att säga ramsor vi snott... eller du är bara en liten pojke som snackar en massa och sedan inte kan leverera fakta ?
teddy
c/o LL´s Forum

Post by teddy »

Hatapopcornssupportrar wrote:Teddy lille...Väntar på dom 12 !!!! som vi tydligen snott...än en gång..Lycka till att säga ramsor vi snott... eller du är bara en liten pojke som snackar en massa och sedan inte kan leverera fakta ?
Preis som du då som inte kunnde savar på vilken den andra ramsar var som vi tydligen hade bajtat.
Vad är du 19år bor utanför helsingborg i en liten håla. Har volvo keps finnig som fan. Så gå ut i ladugården och mjölka din flickvän
I always tell the truth, even when i lie
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Post by Hatapopcornssupportrar »

Haha konkret intelligent svar på sakfrågan lilla killen... Trumma du vidare och lek pajas så sprider vi fortsättningsvis äkta läktarkultur som uppskattas av alla som sett/hört oss in action...
friberg
c/o LL´s Forum

Post by friberg »

hoppa omkring på läktarn å leka smågrodorna vilken läktarkultur HAHAHAHA pinsamt
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Pinsamt pretantiöst. Äkta för er möjligen. Värre egocentrism har jag sällan skådat. Bara för att något är poppis i Ängelholm innebär det inte att det är bättre, mer äkta, mer unikt än något annat. Ni beundrar ju för fan gräsätare och deras kultur. Tur att det finns äkta hockeysupprtrar.
Anders83
c/o LL´s Forum

Post by Anders83 »

Nej men alla avgudar ju A.I.A Varanen visste du inte det?
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Forumproffs

Post by #54 »

Ja alltså nu räknade jag bara upp ett antal nidramsor, som topic handlade om inte om att "sno" ramsor hit och dit.

Men jag måste ge i cred för att ni kom på en sådan ramsa som Hadelöv osv. Mycket tanke bakom den. Den har vi ännu inte stulit, även om vi kanske borde gjort för två år sedan till en viss AA.

Takten till "det finns bara en klack i hallen" kommer den från Spanien? Tycker jag hör den där varje veckan på tv.

Förresten jag ÄLSKAR popcorn, mmmm.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

Exaxt, 54!
Tråden handlar om hatramsors vara eller icke vara på VS! Inget annat!

Ramsstölder får ni ta i en annan tråd, alternativt kontakta STIM om brott mot upphovsrättslagen...

//Viktor
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Post Reply