Omröstning gällande hatramsor
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Eftersom jag skrev att ni hade 10 fler betyder det att det är minst 12 ramsor ni bajtat och du vet mycket väl vilka dom är.Eller har du aldrig varit på en rögle match. Åter till ämnet bajtareHatapopcornssupportrar wrote:Hahahaha, vilka ramsor skulle vi ha snott...stor humor...räkna nu upp dom 10...LYCKA TILL
I always tell the truth, even when i lie
-
- Forumproffs
Preis som du då som inte kunnde savar på vilken den andra ramsar var som vi tydligen hade bajtat.Hatapopcornssupportrar wrote:Teddy lille...Väntar på dom 12 !!!! som vi tydligen snott...än en gång..Lycka till att säga ramsor vi snott... eller du är bara en liten pojke som snackar en massa och sedan inte kan leverera fakta ?
Vad är du 19år bor utanför helsingborg i en liten håla. Har volvo keps finnig som fan. Så gå ut i ladugården och mjölka din flickvän
I always tell the truth, even when i lie
-
- Forumproffs
Ja alltså nu räknade jag bara upp ett antal nidramsor, som topic handlade om inte om att "sno" ramsor hit och dit.
Men jag måste ge i cred för att ni kom på en sådan ramsa som Hadelöv osv. Mycket tanke bakom den. Den har vi ännu inte stulit, även om vi kanske borde gjort för två år sedan till en viss AA.
Takten till "det finns bara en klack i hallen" kommer den från Spanien? Tycker jag hör den där varje veckan på tv.
Förresten jag ÄLSKAR popcorn, mmmm.
Men jag måste ge i cred för att ni kom på en sådan ramsa som Hadelöv osv. Mycket tanke bakom den. Den har vi ännu inte stulit, även om vi kanske borde gjort för två år sedan till en viss AA.
Takten till "det finns bara en klack i hallen" kommer den från Spanien? Tycker jag hör den där varje veckan på tv.
Förresten jag ÄLSKAR popcorn, mmmm.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Var ska man gå nu då?