Vi är ett gäng på ca 10 pers som vill delta i invasionen men bor inte i Växjö. Vi kommer åka från Jönköping. Kan man köpa bara matchbiljetterna av lakejerna. Någon som vet?
Ni som har jobbat fram denna fantastiska resa.Varför inte ta SMP till hjälp.Gör ett repotage i smpblaskan.Ta gärna några som har köpt biljett å låt smp fråga ut även dem varför de köpt biljetten.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Fredrik R wrote:Är det fortfarande bara 144 anmälda som det står på LL-sidan?
Nej vi sålde hela 13 biljetter idag.
Man anmäler sig inte till denna resan, man köper sin biljett.
Det är fortfarande väldigt många som inte köpt sin biljett utan väntar till sista stunden.
Om dom som tänkt följa med tar tag i det och köper sin biljett så är det mycket större chans att vi blir 1000 pers till Borås. Snöbollseffekten, många ger fler.
wihoo!!jag har biljett nu med,nu väntar jag med stor spänning på storinvasionen!jag tror med på snöbollseffekten,vi spöar bajarna borta och hemma mot huddinge när vi spelar oerhört snyggt o publikvänligt kommer folk att köpa sina biletter omedelbums.jag tippar att vi som sagt blir runt 500-600!
jag om någon vet hur oerhört oerhört trist det är att sitta vid swehockey och få sms från överlyckliga lakejer på plats,det vill jag inte göra mera
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Det kan bli en väldigt lång och jobbig resa hem Borås spöar lag som Rögle . Frölunda förser Borås med spelare i tid och otid känns det som Nej, jag ska inte vara negativ. VLH kommer att klippa borås
Lalin wrote:Det kan bli en väldigt lång och jobbig resa hem Borås spöar lag som Rögle . Frölunda förser Borås med spelare i tid och otid känns det som Nej, jag ska inte vara negativ. VLH kommer att klippa borås
Tja dem har spöat VIK också, samt Nybro med 6-1. Haft uddamålsförsluster mot både Löven och Leksand. Och man blir inte ens förvånad.
Kul att se att ni inte tar en 3-poängare för given mot oss
Jag hoppas vi kan bjuda på en ordentlig fight även mot Lakers. Fast det vet man ju aldrig - ibland viker vi oförklarligt ner oss å det grövsta tyvärr, nu senast mot Löven.
Men ni ska vara jäkligt välkomna till en (hoppas jag) spännande tillställning - och gärna en dyster hemresa därefter
-----------------------------------------------
Bättre lyss till den säng som brast,
än att aldrig spänna på någon...
Blir aldrig en dyster resa med lakejer i en buss oavsett resultat
så köp biljetter å häng med på en fantastisk upplevelse.Om vi inte kan krossa BHC på isen så iallafall sjunga gämt med dem på läktaren
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Nu får alla se till att köpa biljett till invasionen mot borås . jag tro att många trodde det skulle vara betydligt fler som åker med. det verkar som om vi får nöja oss med om vi blir 500
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Ska bli riktigt kul att åka till Borås. Helt rätt att förlägga storinvasionen där. Borås ser riktigt bra ut nu. Förlorar bara med 2-1 mot Malmö idag. Det är starkt!!
Köpt 2 biljetter nu. Hoppas vi kan nå upp till 500 i varje fall. folk man snackar med har inte köpt och ska köpa , så jag tror de 2 sista veckorna kan bli intressanta.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Verkar vara dött angående invasionen och det är trist att det endast är 160 anmälda så här 2 veckor innan matchen. Komigen nu är det någon match man ska på så är det borås. Vi ska bli över 500.
''Hemmaplan i borås ''
Datum: Söndag 2:e december 16.00
Priser: Bussresa + Inträde: Vuxen 149:-, Ungdom (15 år o yngre) 99:-
Biljetter kan köpas:
* Vid infodisken
* På Pressbyrån i Affärshuset Tegnér
* På Växjö Lakers Kansli
Har ni tänkt på att det är julskyltningssöndagen?
Tror att många familjer väljer att gemensamt gå på stan.
Därför tror jag att det blir svårt att uppnå målet.
Nej ,det var dagen innan nyårsafton.
Tror som A-sta att julskyltningen inverkar en hel del
.Sedan är det inte samma intresse för Hockey bussen längre av någon andledning,60 pers till O-hamn är en skrämmande siffra.
Men alla dessa fredagsmatcher sätter nog sina spår.