Vi lägger ner Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Skippa skenheligheten Lobo. Henrik Evertsson styr sin skuta vart än det behagar. Skutan heter Växjö Lakers. Sportchef? Världsligt begrepp - sannerligen i detta sammanhanget. I alla fulla fall så har väl Evertsson med hemsidan att göra iom att han för ett par veckor sedan publicerade en text - eller iaf lät någonannan skriva den åt honom. Bedrövligt.
/T5!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Det snackas om ideella krafter och riktas kritik mot avlönade sådana, sanningen är att vi alla kan göra mer. Även du C70. Jag tycker nästan det är förnedrande när man idiotförklarar föreningen genom att insinuera att Evertsson är envåldshärskare. Föreningen är vi tillsammans. Det konstaterandet i sig avhjälper inte de stora brister vad gäller information som finns just nu. Men det gör inte gnäll heller.
Det gör väll inte han ansvarig för den. Dock håller jag med att hemsidan måste prioriteras betydligt mer, ansvariga dvs styrelsen måste väll ha en lösning om det är ideella krafter som skall driva sidan vilket inte är fel om sådana finns men som det är nu så är det illa.
Det bästa vore väll om någon med kunskap och intresse tar hand om detta snarast möjligt.
Det bästa vore väll om någon med kunskap och intresse tar hand om detta snarast möjligt.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Så seglade man in ännu en gång på hemsidan, denna gång med vissa förhoppningar om att någon med förgreningar in i Lakers innersta hade hörsammat gårdagens nödsignal.
Men icke, informationstörstande Lakejer får fortsätta kajka runt på Ovissheternas Oändliga Ocean, i dagligt tal även kallad Växjösjön.
Detta är inte kritik mot vare sig Styrman Evertsson eller Kapten Ländell, inlägget ska ses som en nödraket. Avfyrad av en seglarvän som vill veta.
Jag avslutar som jag gjorde i gårdagens ena inlägg, fast denna gång tar jag det på engelska ty det finns mikroskopiska chanser för att vår (?) nyopererade (?) kanadick i tidsfördriv från sjuksängen surfar in på nya (?) lagets sida med länkar därtill. Chansen att detta sker är tydligen ungefär lika stor som att styrande över hemsidan skall göra det....
Who´s Erik Lindhagen?
Who´s Jan Karlsson
And who, Mr.McConvey, are You?
Me and my fellow sailor´s dying to meet You!
Men icke, informationstörstande Lakejer får fortsätta kajka runt på Ovissheternas Oändliga Ocean, i dagligt tal även kallad Växjösjön.

Detta är inte kritik mot vare sig Styrman Evertsson eller Kapten Ländell, inlägget ska ses som en nödraket. Avfyrad av en seglarvän som vill veta.
Jag avslutar som jag gjorde i gårdagens ena inlägg, fast denna gång tar jag det på engelska ty det finns mikroskopiska chanser för att vår (?) nyopererade (?) kanadick i tidsfördriv från sjuksängen surfar in på nya (?) lagets sida med länkar därtill. Chansen att detta sker är tydligen ungefär lika stor som att styrande över hemsidan skall göra det....
Who´s Erik Lindhagen?
Who´s Jan Karlsson
And who, Mr.McConvey, are You?
Me and my fellow sailor´s dying to meet You!
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
- Inaktiverad användare
Hallå!, var finns ALLA med Fullt förtroende, Ni behövs för att förklara Logiken i Det som händer eller INTE händer?
Inte är väl hela Lakers ute på Majsodlingen och gräver diken?
VARFÖR kastar så många Ledande krafter in Handuken i Lakers?
Orförande: Time out
Tränare: Slutar i förtid
Ass Tränare: se ovan
Egna spelare:Yngwe/B.Karlsson/Stråhle
Webmaster: Rikard.A
Klubbchef:Ländell
Ni som brukade snacka med personer med insyn, vad säger dessa NU?
Låt inte Lakers göra en Öster till hösten.
Inte är väl hela Lakers ute på Majsodlingen och gräver diken?
VARFÖR kastar så många Ledande krafter in Handuken i Lakers?
Orförande: Time out
Tränare: Slutar i förtid
Ass Tränare: se ovan
Egna spelare:Yngwe/B.Karlsson/Stråhle
Webmaster: Rikard.A
Klubbchef:Ländell
Ni som brukade snacka med personer med insyn, vad säger dessa NU?
Låt inte Lakers göra en Öster till hösten.
In Hinkum Veritas
Det är alltid oroligt bland många av Lakers supportrar vid denna tiden, samma visa varenda år. Påminner mig om hövdingen i Asterix by som alltid tror att himlen skall ramla ner i huvudet på honom. Hoppar över den biten själv, oroa sig och klaga över småproblem som alltid kommer finnas kan andra hålla på med. Några här på forumet är ju rent patetiska i sin hetsjakt på att finna problem och fel.
Lägg ner Lakers!! De förlorar mot Borås och ett skit dåligt danskt lag! Hur kasst är inte de?! Bara juniorerna som utmärker sig. Alla de äldre spelarna tar de lugnt när de behövs som mest...
Sundsvall-Björklöven = 7-2
Västerås – Herning Blue Fox = 0-4
Snälla... Ligg inte sömnlösa...

Sundsvall-Björklöven = 7-2
Västerås – Herning Blue Fox = 0-4
Snälla... Ligg inte sömnlösa...
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Per..Framför gärna dina åsikter till värvningsansvarige Evertsson ifall du tycker så, så får du nog svar på "hur kasst det är": Henrik.Evertsson@vaxjolakers.se
Med anledning av att Weinstock OCH Ström idag meddelat att man lämnar klubben dammar jag av denna gamla härliga tråd!
Peter Ström var ju i princip klar för nästa säsong - undras om Charles-Ingvar har en mästerlig plan i beredskap för hans drop-out också?
Världen är full av hockeyspelare - sägs det - kan vi bara få några av dom att vilja ta ett år (max) i Lakers är det inte alldeles säkert att man behöver lägga ner klubben.
Peter Ström var ju i princip klar för nästa säsong - undras om Charles-Ingvar har en mästerlig plan i beredskap för hans drop-out också?
Världen är full av hockeyspelare - sägs det - kan vi bara få några av dom att vilja ta ett år (max) i Lakers är det inte alldeles säkert att man behöver lägga ner klubben.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Ja, det är klart att Ström lämnar, han ska till Norge nästa säsong. Står mer om detta undersilly season
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
Jaha, då börjar vi om igen, eller skall vi bara kopiera alla insändare ett år tillbaka.
Nu ser ni själva hur gnälliga ni är. Efter förra årets säsong så var det ju dags att lägga ner hela Lakers.
VAD HÄNDE ????
Jo, årets säsong är väl kanske den bästa sedan 1997.
Nu gäller det för Henke att leta upp nya råämnen att utveckla.
Att det försvinner spelare (och ledare) till högre serier eller till lag som kan betala bättre får vi leva med. Tyvärr har ju dom flesta lagen i allsvenskan inte möjlighet att matcha buden från våra grannländer eller dom klassiska lagen, typ Leksand som i princip har en elitseriebudget.
Växjö Lakers - Den nya talangfabriken.
Nu ser ni själva hur gnälliga ni är. Efter förra årets säsong så var det ju dags att lägga ner hela Lakers.
VAD HÄNDE ????
Jo, årets säsong är väl kanske den bästa sedan 1997.
Nu gäller det för Henke att leta upp nya råämnen att utveckla.
Att det försvinner spelare (och ledare) till högre serier eller till lag som kan betala bättre får vi leva med. Tyvärr har ju dom flesta lagen i allsvenskan inte möjlighet att matcha buden från våra grannländer eller dom klassiska lagen, typ Leksand som i princip har en elitseriebudget.
Växjö Lakers - Den nya talangfabriken.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!