Som vi och Gislaved? Problemet är väll att HA-Lagen har för små ekonomiska muskler att kunna ha så breda trupper att man kan ha ett par spelare utlånade.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Power Play: Om man avtalar med en klubb i en lägre serie, så flyttas bara problemet till den klubben, som i sin tur blir hämmade. Nej, jag tycker som jag tidigare skrev, men jag säger inte att det är rätt, det är bara min åsikt.
Patrik Carlsson, ryktas lämna Leksand för SSK. Tänk om vi haft ekonomi för att va me å bjuda. "Purre" är redan mycket bra och han har potential att gå riktigt långt.
Det kommer att va roligare att kolla ES till vintern när det finns VLH-spelare i flera lag!
ja jag instämmer,från att inte haft en sympati med något lag kan man nu följa flera spelare i serien istället!Hoppas på stora framgångar för de våra,Rosén kan ju faktiskt gå lite längre än såhär.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Räven wrote:Power Play: Om man avtalar med en klubb i en lägre serie, så flyttas bara problemet till den klubben, som i sin tur blir hämmade. Nej, jag tycker som jag tidigare skrev, men jag säger inte att det är rätt, det är bara min åsikt.
Ha ha... Du fattade min pik.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Nä men grattis Purre!!! Du är helt klart värd den chansen! Som ngn skrev innan ska det bli skoj följa Elitserien nästa säsong med så många Lakers "produkter"
För har man spelat i ett lag blir dom väl ens egna produkter
Han har garanterat inte gått honom förbi. Jag kan t o m tänka mig att chiefen sett ett par matcher med Hurtubise live under förra säsongen. Mr Madhawk berättar på sin blogg att MIF gjort detsamma och inte blivit imponerade. Jag har själv inte sett spelaren i fråga, så jag vet inte vilka brister det är han har. Viktigt att tänka på helheten och att AS är en betydligt högre nivå.
MrMadhawk hävdar att även Västerås och Tingsryd är intresserade av bröderna Donatis tjänster. Listan på klubbar börjar bli lång. Även VLH, RBK och Almtuna har nämnts i detta sammanhang.
För TAIF:s del känns det faktiskt riktigt vettigt. Som nykomlingar med en begränsad budget kan en sådan här chansning vara helrätt.
Enligt ett rykte som jag hörde idag, så är Johan Thalberg aktuell för Troja tillsammans med Nybromålvakten Troy Davenport f.d. Alvesta.
Niles, har du hört detta också?
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Piggelin wrote:Enligt ett rykte som jag hörde idag, så är Johan Thalberg aktuell för Troja tillsammans med Nybromålvakten Troy Davenport f.d. Alvesta.
Niles, har du hört detta också?
Nopp, inte ett knäpp
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Ja du vet inte var jag ska säga ,men en Thalberg med självförtroende det tackar inget allsvenskt lag nej till,,, jag bävar om han går till er.Tro mej eller inte men det är faktum.
Du verkar vara en klok man, Alfax så jag hoppas det ligger någon sanning i dina ord
Får Troja en toppback och sin förstemålvakt ser denna säsongen mycket intressant ut för våran del..
Rödvit ... ligger sanning i mina ord efter har följt han i några år....jag måste ärligt talat säga Ni har värvat bra.
Tror inte ni behöver vara med där nere nästa år.