Draget kring VLH
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
klockrent
mycket bra skrivet, har precis tänkt likadant............
Man får väl hoppas att valet inte blir att följa hammers väg..........
Man får väl hoppas att valet inte blir att följa hammers väg..........
"Once a laker, always a laker."
Det verkar som det bara är "tidningsfolk" som är kallade. Annat var det när Fagervall gjorde entré och det bjöds till presskonferens uppe i parken. Men det var annorlunda då, en annan stil, tänker på Shjons entré som också var lite spektakulär, minst sagt.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Alltså, nu blir jag faktiskt lite förbannad - vad sysslar Växjö Lakers med? Efter att ha läst smålandsposten och lyssnat på radion så får man som supporter reda på att Växjö Lakers ska signa en ny tränare, inte ett smack om detta på hemsidan! Men att Fagervall ska till Björklöven, det skrivs det om - men vem fan bryr sig om det.
Ingen inbjudan till nyfikna supporters som vill komma och lyssna på presskonferansen - inte ens en notis om det, NADA!
Nä, det var helt klart bättre förr om säsongerna (Podein och Fagervalls presentation), då var det ju lite liv i luckan. Intresset ökade och snacket gick, KUL - nu är det lika tyst som i graven. Är det något som Växjö Lakers behöver nu efter den bedrövliga avslutningen på serien så är det ju uppmärksamhet - från BÅDE sponsorer, media och supporters!
/T5!!
Ingen inbjudan till nyfikna supporters som vill komma och lyssna på presskonferansen - inte ens en notis om det, NADA!
Nä, det var helt klart bättre förr om säsongerna (Podein och Fagervalls presentation), då var det ju lite liv i luckan. Intresset ökade och snacket gick, KUL - nu är det lika tyst som i graven. Är det något som Växjö Lakers behöver nu efter den bedrövliga avslutningen på serien så är det ju uppmärksamhet - från BÅDE sponsorer, media och supporters!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Det finns något som kallas öppna presskonferenser och de förekommer ganska ofta.Håller med dem som skriver det här är dåligt skött uppifrån.Bruka inte klaga på styrelser eftersom jag vet vilket jobb som läggs ner i dessa,men att press och media går före supportrar då tycker jag det är fel.Per_växjö wrote:En presskonferans är endast till för pressen.
Ingen match är spelad förrän den är slut!