c70t5 tippar Hockeyallsvenskan

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Razzel
Forumentusiast

Post by Razzel »

Visst är det kul att tippa sitt eget lag högt men i ärlighetens namn så är nog Hammarbyredaktionen närmare i sin tippning med en 11:e än en 4:e.

För egen del så anser jag det inte som någon omöjlighet med någon av de placeringarna, vi kommer nog ligga där emellan. Har man för höga förväntningar så blir man ofta besviken.

AIK går igenom hockeyallsvenskan på sin webbradio på ett mycket bra sätt (på tisdagar o torsdagar), lyssna på dem för en bra genomgång av lagen. De har avklarat de flesta bottenlagen o där é vi inte med ialllafall. Idag 1430 får Nyköping och IKO sin dom, går även att lyssna på förra veckans repriser vilket rekomenderas. De tippade inte att Malmö skulle vinna enbart beroende på att den södra derbygruppen är mycket starkare än den norra.

Derbygrupperna har stor betydelse och nu i försäsongen så är det bara Halmstad som ser uppenbart svaga ut i södra.
When you pull on that jersey, the name on the front is a hell of alot more important than the one on the back.
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

Håller med om att en 11:e plats mycke väl kan vara realistisk. Däremot förstår jag inte texten att vi "förlorat våra bästa spelare, som vi inte kunnat ersätta???" Jag tycker väl att vi ersatt dom, eller har jag så jäkla fel???? :dontknow:
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Höknästet (Malmö) på svenskafans tippar även dom hockeyallsvenskan, och håll i hatten kamrater, även malmöredaktionen tippar Växjö Lakers på en elfte plats...

Höknästet - SvenskaFans
Höknästet wrote:Joakim Fagervalls Lakers-gäng lär inte vara något för den övre halvan i år
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Som sagt, en underbar utmaning väntar.. :D
Razzel
Forumentusiast

Post by Razzel »

When you pull on that jersey, the name on the front is a hell of alot more important than the one on the back.
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Är vi växjöfans galna :twisted:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Razzel
Forumentusiast

Post by Razzel »

Det står ju att vi kan bättre än vad som visats på försäsongen, vilken åsikt jag delar. En niondeplats är realistisk även om det finns möjligheter för bättre.

Image
Post Reply