Grekland överallt...
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Lakejer115
- Forumproffs
KyriakoS wrote:det är generna som räknas
Aftonbladets rubrik
Svenska Helena tog hem segern!
skickar ett par mail o bling
Elena från Göteborg tog hem segern
mouhaha
Det spelar ingen roll vad det står i passet......svensk,grek eller vad det nu är.... Det är själen som räknas.Hennes kött och blod är ju grekiskt......
Jag hade tagit sjävmord om hon inte hade vunnit...
- Ambassador
- Forumproffs
Överlag var ju startfältet oerhört tunnt i år...
Grekland hade aldrig haft en chans om det varit lite fler kvalitetslåtar med.
My number one...bla bla...det är ju bara trams och det värsta är att det fungerar!
usch...trodde att man hade hört tillräkligt av "Opa Opa" pop...=/
My number one...bla bla...det är ju bara trams och det värsta är att det fungerar!
Ambassador | 19:57 ! ! !
det är väl ingen som tvingar dig att lyssna eller???Ambassador wrote:Överlag var ju startfältet oerhört tunnt i år...
titta inte på det..spela bingolotto eller nåt istället....
Snart nära dig...en ny hall
Hela jävla Europas kultur grundas från början i Grekland. Vi har historia på 3000 år kontinuerligt om jag inte ens säger förlite. Vad fan har sverige bidragit med? kylskåp tetrapak o bredband eller? grattis!
Att Greklands va bästa låten e d inget snack om i särklass öven om det är en smaksak...annars har man ingen smak
Att Greklands va bästa låten e d inget snack om i särklass öven om det är en smaksak...annars har man ingen smak

- Ambassador
- Forumproffs
KyriakoS wrote:Hela jävla Europas kultur grundas från början i Grekland. Vi har historia på 3000 år kontinuerligt om jag inte ens säger förlite. Vad fan har sverige bidragit med? kylskåp tetrapak o bredband eller? grattis!
Tycker du så illa om sverige???
kan inte vara skoj att bo i ett sånt pissland...
Ambassador | 19:57 ! ! !
Håller med helt..MEL wrote:Skämtar du med oss, det var det bästa startfältet överlag sedan eurovision songcontest startade för 50 år sedan!!!!!!!Ambassador wrote:Överlag var ju startfältet oerhört tunnt i år...
Visst att det inte är lika mycket schlager över låtarna längre, men kvaliten på låtarna var högre än vanligt...
Bästa startfältet sedan 1979..
Vem minns inte Tysklands suveränna bidrag "Djingis Khan"

Jag är Mano, vem fan är du?
sa jag det? nej! men att jämföra i dessa sammanhang kan ni inte bara
sen att tycka om olika grejer i dom 2 länder jag bott i är rätt naturligt och rätt jobbigt ska ni veta.....
sen att tycka om olika grejer i dom 2 länder jag bott i är rätt naturligt och rätt jobbigt ska ni veta.....
Last edited by KyriakoS on 23 May 2005, 21:38, edited 1 time in total.
Om det är någon som inte har någon smak så måste det vara du kyriakos
.
Norges låt slog alla med hästlängder. T.o.m Sveriges låt låter ju bättre än alla plagiatlåtar som var med i år. Dom ända som inte lät som alla andra var just Norge med sin 80 tals glamourrock, samt Sveriges Tom jones Elvis inspirerande låt.
Lika tråkigt varje år att alla ska köra samma jävla stilar. Variation förnöjer. Det här var sista gången man tittade. Men som jag sagt innan så trodde jag på Grekland, Norge eller sverige.
(rumäniens lite trance inspererade låt var inte så jäkla dålig men ändå inte bra).

Norges låt slog alla med hästlängder. T.o.m Sveriges låt låter ju bättre än alla plagiatlåtar som var med i år. Dom ända som inte lät som alla andra var just Norge med sin 80 tals glamourrock, samt Sveriges Tom jones Elvis inspirerande låt.
Lika tråkigt varje år att alla ska köra samma jävla stilar. Variation förnöjer. Det här var sista gången man tittade. Men som jag sagt innan så trodde jag på Grekland, Norge eller sverige.
(rumäniens lite trance inspererade låt var inte så jäkla dålig men ändå inte bra).
Last edited by teddy on 23 May 2005, 20:06, edited 1 time in total.
I always tell the truth, even when i lie
- Lakejer115
- Forumproffs
Det var nån som skrev att BOSNIENs låt var bra eller vad det nu var.Den personen kan verkligen inte mena allvar.De var dåliga.Och Ni som säger att Stenmark(Sveriges låt) eller vad han nu heter var bättre äN Elena Paparizou,NI måste skoja alltså.Alla ni som säger att han var bättre,ÄR inget annat än dåliga förlorare bara.
Hela tävlingen är så pass dum så det ryker om det. Jag tycker att kvalitén var ganska dålig överlag, musiken kommer dessutom bort för mycket och röstningsförfarandet var ännu bedrövligare.
Att sedan säga att kulturen kommer från Greklands mångtusenåriga historia kan säkert vara sant, men man kan inte leva i dåtid hela tiden. Det jag syftar på var att jag gjorde ett fotoreportage om grekiskt jordbruk för några år sedan, man hade inte kommit precis långt om jag nu uttrycker mig försiktigt, sedan fick jag också en blick på hur man ser på kvinnor, där finns väl lite och jobba på där också, om jag uttrycker mig ännu försiktigare. Ta, det här för vad det är nu.
Att sedan säga att kulturen kommer från Greklands mångtusenåriga historia kan säkert vara sant, men man kan inte leva i dåtid hela tiden. Det jag syftar på var att jag gjorde ett fotoreportage om grekiskt jordbruk för några år sedan, man hade inte kommit precis långt om jag nu uttrycker mig försiktigt, sedan fick jag också en blick på hur man ser på kvinnor, där finns väl lite och jobba på där också, om jag uttrycker mig ännu försiktigare. Ta, det här för vad det är nu.

- Lakejer115
- Forumproffs