Kjelleman wrote:Vi spelade mycket jämt med leksand 1-2 ot i första och 2-1 ot i anndra
vad blev det när ni spelade???? va det 10-0 eller något sådant hahahaha
Men du, det stavas t.r.ä.n.i.n.g.s.m.a.t.c.h. Så släpp sargen nu och kom in i matchen och verkligheten Kjelleman. Det är ju seriematcherna som räknas, alltså dom matcherna där Vi har nitat till Er tre ggr på raken, och detta med ett förträffligt målfacit på hela 11 - 4, wow, imponerande må jag säga!! Så jag ser verkligen fram emot att få möta Ålandslaget (med pappa Karlsson i spetsen) igen och slå ut Er i två raka. Du börjar väl inte bli skakis nu Kjelle?
/T5!!
Du lilla Kjelleman, coola ner dig o kom ner på jorden!! Du verkar inte ha koll på nånting!
Men du, det stavas t.r.ä.n.i.n.g.s.m.a.t.c.h. Så släpp sargen nu och kom in i matchen och verkligheten Kjelleman. Det är ju seriematcherna som räknas, alltså dom matcherna där Vi har nitat till Er tre ggr på raken, och detta med ett förträffligt målfacit på hela 11 - 4, wow, imponerande må jag säga!! Så jag ser verkligen fram emot att få möta Ålandslaget (med pappa Karlsson i spetsen) igen och slå ut Er i två raka. Du börjar väl inte bli skakis nu Kjelle?
/T5!!
Dina inlägg är under bältet hela vägen, till mej och även till andra PUCKO
Du kan väl inte tycka det inlägget är under bältet Kjelleman ,rena faktan ,3 vinster 11-4 i mål ,det är fakta.
Tycker att vi skall kliva ur sandlådan nu. Skulle inte VLH protesterat om NH hade gjort samma sak?? Vi har haft svårt för de "sämmre" lagen i allsvenskan i medan NH hade svårt för oss. NH har imponerat stort under Superallsvenskan och skall ha cred för det, men vid ett eventuellt möte så tror jag att vi har psykologisk fördel.
When you pull on that jersey, the name on the front is a hell of alot more important than the one on the back.