Sia om vem som blir årets lirare
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det blir ingen rävjakt i år heller. Glasklart, nästan. Mikka slickar i hasorna.Räven wrote:Ja, för mig är det ganska enkelt för en gångs skull. Det är Custemo som enligt mig är Lakers lirare säsongen 04-05.
Jag tror personligen att Urban Omark är Lakers mest underskattade spelare. Titta på hans +/- statistik på insläppta mål!!!
Ja, där har ni mina favoriter!
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Räven,
Genom hans finesser, hans spelskicklighet med pucken och framför allt hans spelsinne. Mkt viktigt är oxå att lyfta hans statistik. När han varit inne har det endast blivit mål mot oss 9 gånger på HELA säsongen. Både grundserie och fortsättningsserie inräknat. Riktigt bra. Kan jämföras med t ex Rävens favorit (en av mina oxå) Custemo som varit inne på 27 mål bakåt. Mindre bra.
Genom hans finesser, hans spelskicklighet med pucken och framför allt hans spelsinne. Mkt viktigt är oxå att lyfta hans statistik. När han varit inne har det endast blivit mål mot oss 9 gånger på HELA säsongen. Både grundserie och fortsättningsserie inräknat. Riktigt bra. Kan jämföras med t ex Rävens favorit (en av mina oxå) Custemo som varit inne på 27 mål bakåt. Mindre bra.
-
- c/o LL´s Forum
Oja, han drog på sig flera dumma utvisningar under säsongen. Särskilt i offensiv zon. Däremot har han inte särskilt många utvisningsminuter mot vad det finns spelare i allsvenskan som har. Vi ska inte heller glömma att han drog på sig de flesta av dessa utvisningar i grundseriens tidiga skede. Mot slutet blev det avsevärt mkt bättre.