Precis. Under den här rubriken skall det spekuleras, halvljugas och föras ett seriöst resonemag kring övergångar. Det hör till. Ämneskategorin bjuder liksom in till det...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Nu är ni för otroliga, det går väl knappast att pumpa mer pengar från sponsorerna och jag tror väl knappast att det finns plats att belasta Lakers ekonomi med en spelare. Så hur förklarar ni nu detta eventuella ryckte?
.....Grabbar ni är ju helt otroliga! En saga kan man ju besanna, jag menar värvningen med Jodein,......men Lidström?,.......ska han spela gratis eller?....jag tror vi/ni måste lugna ner oss lite......men det är klart att ingenting förvånar längre när vi pratar om Lakers.....
Förresten såg jag på V-ås forum att de hade vilda diskutioner om Lidström var eller icke vara i VIK (var det så det förkortades?)....han har väl kontrakt med klubb i NHL eller???
Jag välkomnar gärna fler ledtrådar om de nya ryktet!......
Hallå där!
Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt!
Jag drog till med något riktigt ordentligt för att diskussionen skulle segla iväg lite (jag gillar inte om rykten kommer ut för tidigt), men onekligen kan vad som helst ta skruv i dessa tider!
Last edited by LaKaj on 1 November 2003, 00:33, edited 1 time in total.
Ok ..ok....lite för mycket vin innanför västen...ja ,ja....det var inte så jag menade...jag blir och också nyfiken.....jag är inte så van med vad som är rykten en eller drömmar jag ny på forumet
Men jag läser mycket på andras klubbars forum....och det som skrivas där kan ofta va pisam läsning....det var väl mest det jag tänkte på
Du får la ge mer ledtrådar än svenskt och inte lidström ... du kan ju åtmindstonde säga om det är en elitseriekille och om han har stora skor och lite sånt du kan ju inte ge såna småglirningar ...
jag har sagt det innan och säger det igen... Erkki Kilpeläinen!!!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Varför inte byta ämne på tråden från "Silly Season" till:
"Jagvetmestdärfördropparjagallahockeynamnjagbarakankommapåförattvisaallaandrahurmycketjagvetsådeblir
imponeradeintebaraövermittengagemangpåmatchernautanannarsocksåochiochmeddetärjagenväldigviktigperson" ?
august wrote:Varför inte byta ämne på tråden från "Silly Season" till:
"Jagvetmestdärfördropparjagallahockeynamnjagbarakankommapåförattvisaallaandrahurmycketjagvetsådeblir
imponeradeintebaraövermittengagemangpåmatchernautanannarsocksåochiochmeddetärjagenväldigviktigperson" ?
styckeindelning, tack!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]