Podein !!!

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

mackan
Forumterrorist

Post by mackan »

Cobra wrote:Sat** har inte kunnat kolla på sporten idag!! Vad sa dem mer???

De viktigaste som han sa var när dom frågade "Do you miss NHL?"

-no, I like it here, It's my team :!: :!:
.....
Tzwintoo
Forumamatör

Post by Tzwintoo »

Snoken wrote:Äh, de klippte ju bort det viktiga i intervjun :evil:

Vad i helsike är det mina morotsöron hör, är du med på tv utan att genast tok-sms:a till mej som sitter hemma å glor! En sådan viktig grej som att du Snoken är med på tv, tänk liksom det kan ju vara så att det är din början till Schwarznegger-karriär.
Det börjar med ett lokalt klipp i tv, sen är det någon som ser dej och dina blankpolerade muskler, ringer till Strix som vill ha med dej i nästa års upplaga av Farmen-Afrika efter denna eskalation av framgångar för dej gifter du dej sent om sides med Sveriges lilla Prinsessa Madeliene eller kanske rent utan Sigrid Ås om du nu hellre vill det...

Å det sista jag ville komma fram till är att jag tränat på samma gym som du nåra gånger..

Skämt åsido, kan man se det klippet nånstans?
Sudden
Forumproffs

Post by Sudden »

Jag har otroliga föväntningar :clappy:
Alla till Lakerdome.... Arup e kung!!!!!!!
LaKaj
Forumdemon

Post by LaKaj »

Tzwintoo wrote:... kan man se det klippet nånstans?

Det bör väl finnas klipp både på TV4 och SVT.
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Sudden
Forumproffs

Post by Sudden »

TV 4 hade ju t.o.m en intervju me han där dom frågar han om han saknar NHL.... Och han svarar iskallt." Detta är mitt lag" :clappy:
Alla till Lakerdome.... Arup e kung!!!!!!!
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Tzwintoo wrote:
Snoken wrote:Äh, de klippte ju bort det viktiga i intervjun :evil:

Vad i helsike är det mina morotsöron hör, är du med på tv utan att genast tok-sms:a till mej som sitter hemma å glor! En sådan viktig grej som att du Snoken är med på tv, tänk liksom det kan ju vara så att det är din början till Schwarznegger-karriär.
Det börjar med ett lokalt klipp i tv, sen är det någon som ser dej och dina blankpolerade muskler, ringer till Strix som vill ha med dej i nästa års upplaga av Farmen-Afrika efter denna eskalation av framgångar för dej gifter du dej sent om sides med Sveriges lilla Prinsessa Madeliene eller kanske rent utan Sigrid Ås om du nu hellre vill det...

Å det sista jag ville komma fram till är att jag tränat på samma gym som du nåra gånger..

Skämt åsido, kan man se det klippet nånstans?

Du var ju inte online på kvällen när jag kom hem (och hade sett att jag verkligen kom med). Men det finns på band så du kan se det. Har tyvärr ingen TV-in längre så jag kan inte lägga upp det på datorn :)
Mygel
Forumdemon

Post by Mygel »

Roger wrote:när hade ett lag på denna nivån en så lång snutt i rikssporten ??

Förra året då Björklöven var väldigt nära konkurs bl.a. efter att ha värvat en gammal NHL stjärna med fet lönecheck. :wink:
Roger
Forumdemon

Post by Roger »

Mygel wrote:
Roger wrote:när hade ett lag på denna nivån en så lång snutt i rikssporten ??

Förra året då Björklöven var väldigt nära konkurs bl.a. efter att ha värvat en gammal NHL stjärna med fet lönecheck. :wink:

med den stora skillnaden att den inte var finansierad med sponorer redan från början
törstens fiende
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Vad de flesta utomstående supportrar inte förstår att denna spelare betalas av sponsorer så att det påverkar Lakers ekonomi är ju bara rent skitsnack..
Mygel
Forumdemon

Post by Mygel »

Per Carlsson wrote:Vad de flesta utomstående supportrar inte förstår att denna spelare betalas av sponsorer så att det påverkar Lakers ekonomi är ju bara rent skitsnack..

Jag sa inget om att han skulle sänka Lakers ekonomi. Jag svarade bar på inlägget längre upp. ZZ i Löven betalades tydligen genom Sashas(?) försäkringspengar, så det drabbade inte heller Lövens ekonomi så värst mycket enligt dem själva. Fast man vet inte med den klubben om man säger så.
Post Reply