Hv - Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Hv - Lakers
Aldrig att Marcus håller för NHL? Han är ju 0 utan Kossila?
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
-
- c/o LL´s Forum
Så är det. Liksom Ovechkin utan Bäckström.
Minns ni Powerplay? Jag har glömt känslan
Minns ni Powerplay? Jag har glömt känslan
Vi har ju vare sig första eller andrakedja idag (heller)!vlk wrote:Vår första kedja har varit för dålig sista 8-10 matcherna
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Hade vi haft det hade vi vunnit den här matchen enkelt!
-
- c/o LL´s Forum
Sanslöst dåligt att förlora den här matchen.
-
- c/o LL´s Forum
Nja, tycker inte det.
Var ganska upplagt för skräll, nya kedjor och ingen Kossila eller mäktige Cooper och lägg till JVMs bäste Östlund på det
Var ganska upplagt för skräll, nya kedjor och ingen Kossila eller mäktige Cooper och lägg till JVMs bäste Östlund på det
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Tur vi tog in Dahlström, han har ju varit outstanding.Härmapan wrote:…och Cooper, och Östlund och Larmi…bratsson wrote:Vi lider så utan kossila
4 av våra viktigaste spelare!
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Hv - Lakers
Ja, ALLA var dåliga!
HV var jättedåliga, vi var ännu sämre och domaren lyckades avgöra matchen med det sämsta domslutet
HV var jättedåliga, vi var ännu sämre och domaren lyckades avgöra matchen med det sämsta domslutet

Ja, för det har jag ju sagt…steve_saviano_theking wrote:Tur vi tog in Dahlström, han har ju varit outstanding.Härmapan wrote:…och Cooper, och Östlund och Larmi…bratsson wrote:Vi lider så utan kossila
4 av våra viktigaste spelare!

-
- c/o LL´s Forum
Placeringen är verkligen bra, men när Kossila är tillbaka om en månad slåss vi för en slutspelsplats.Overkill wrote:Fy fan så dåligt...Men vi ligger tvåa
Spelet idag var bra, men hade få som ville och kunde skapa lägen i slottet. Att bryta mönster och servera mackor till Mackan är ett måste för just nu är VLH för svaga och enkelspåriga.
Risken är att vi kommer ha ett januari där vi har riktigt svårt att komma in på kassen. Hoppas försvaret kommer vinna många poäng åt oss. Vi måste hitta vägar att vinna.StenhårtSlagskott wrote:Placeringen är verkligen bra, men när Kossila är tillbaka om en månad slåss vi för en slutspelsplats.Overkill wrote:Fy fan så dåligt...Men vi ligger tvåa
Spelet idag var bra, men hade få som ville och kunde skapa lägen i slottet. Att bryta mönster och servera mackor till Mackan är ett måste för just nu är VLH för svaga och enkelspåriga.
Det är synd att en del är så otroligt trubbiga, tex Hugo Gustavsson. Han åker skridskor och får mängder av chanser men är egentligt helt ofarlig. Han får inte ut någonting offensivt.Aleks wrote:Risken är att vi kommer ha ett januari där vi har riktigt svårt att komma in på kassen. Hoppas försvaret kommer vinna många poäng åt oss. Vi måste hitta vägar att vinna.StenhårtSlagskott wrote:Placeringen är verkligen bra, men när Kossila är tillbaka om en månad slåss vi för en slutspelsplats.Overkill wrote:Fy fan så dåligt...Men vi ligger tvåa
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !