Lite försök till egen respekt, synd att han lät världens största köttbulle åka omkring i matchen som någon jävla hjälte. Vågar man inte trycka till Thoresen "jaggjordeenarmhävningtvåsäsongersedan" kan man faktiskt förtidspensionera sig som Mike påtalar. PRO kickar skiten ur VLH om de var starka 30 år sedan. För vi är rädda och respektfulla, förutom när vi tackar för match. Moget.PutteA wrote:Han sparkade tydligen en motspelare när dom tackade varandra?!?
Årets viktigaste match del1. Lakers-Djurgården
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Årets viktigaste match del1. Lakers-Djurgården
Vi gjorde 65 bra minuter säger Sam, säkert rätt men synd att ingen på pressträffen någon gång frågar en hur det känns att alltid ha mv under 90%. Är det detta han menar att vi får dåligt betalt eller ofta blir hårt straffade?
Sam ljuger för det gjorde vi inte. Men 30 bra gjorde vi och det borde räckt för att släcka ett lag som DIF. Håller med om att det är piss och fan att en halvfet norrman får styra så mycket, alla är väl livrädda att bli avstängda om han skulle ducka och knyta grillan vid en tackling. 4 pinnar..ingenting. Övertygad om att vi tar 6:e platsen.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Hoppas innerligt att du har rätt men ser inte ju det skall riktigt gå till.Niles wrote:Sam ljuger för det gjorde vi inte. Men 30 bra gjorde vi och det borde räckt för att släcka ett lag som DIF. Håller med om att det är piss och fan att en halvfet norrman får styra så mycket, alla är väl livrädda att bli avstängda om han skulle ducka och knyta grillan vid en tackling. 4 pinnar..ingenting. Övertygad om att vi tar 6:e platsen.
-
- Forumentusiast
Ok, jag kan ha fattat fel. Skulle vilja se det i repris men får ta det en dag när Cmore Play behagar funka...mollers wrote:Martinsson sparkade en difspelare efter hans straff. Var väl Djurgårdarna som skulle ge igen vid handskakningen
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Jag såg händelsen live, efter att martinsson skjutit i stolpen och skulle åka till sitt bås så åkte Djurgårdarna "i vägen" så han knuffade till en för att ta sig förbi, sedan fick han väl någon spydig kommentar och sparkade en Djurgårdare på smalbenet såg det ut som ( en riktig dampspark ). Djurgårdarna vände sig och kollade på honom men väntade väl tills handskakningen innan det gav igen
-
- Forumentusiast
MrMadhawk tycker det är festligt att Martinsson lyfter fram Alvarez som Malmöspelare:
Last edited by noneedforaname on 17 February 2016, 19:42, edited 1 time in total.
Haha fälleben? Såg mer ut som en gammal hederlig tåpajsrensning.