Kvalserien 2011: SSK-Växjö Lakers Fre 25/3
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Linkankopia
- Forumproffs
Re: Kvalserien 2011: SSK-Växjö Lakers Fre 25/3
Ah va fan en dag hit och dit .... 

www.sodertaljesk.se | SSK, överallt - alltid !
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
Syns i AXA på fredag Linkan!! 

Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

Ja hälsa på oss,vi är extremt ofarliga på gränsen mot harmlösa.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Ja det ända vi gör är att poppa 

Biljettpriset i Axa är 150:- oavsett ålder vi fick felaktiga uppgifter innan
Resesektionen
Resesektionen
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Ska vi köra "hopp-ramsan" i Södertälje också? 
Eller ska vi "bara" poppa på så uta helvete?
Hur det nu än går eller står i matchen, tycker jag/vi som glada supportrar ska uppträda som den bästa klack dom någonsin skådats i mannaminne.
WHO AM I?
Im a champion!!!

Eller ska vi "bara" poppa på så uta helvete?

Hur det nu än går eller står i matchen, tycker jag/vi som glada supportrar ska uppträda som den bästa klack dom någonsin skådats i mannaminne.

WHO AM I?
Im a champion!!!
Har ni bokat alla biljetter till bortastå?Klonis wrote:Biljettpriset i Axa är 150:- oavsett ålder vi fick felaktiga uppgifter innan
Resesektionen
Jag har ju tänkt att åka pendeltåg från Stockholm

TP! Mannen, Myten, Frisyren...
De biljetter som blir över säljs på matchdagen i hallen där kan ni som inte åker buss köpa
-
- c/o LL´s Forum
Någon som tror på två bussar?
Vore kul o få åka med upp
Vore kul o få åka med upp
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Känns konstigt att vissa skribenter har beskrivit vårt matchupplägg i KS som en mardröm. Anledningen är de 4 raka matcherna mot ES-motståndare som står för dörren. Jag skulle vilja säga att vi fick det ultimata spelschemat. Först ut fick vi ett Mora som var mätta och belåtna över att ha krossat sin rival och tagit sig till KS. Om man nu måste ha en bortamatch i sista omgången är det väl just denna man vill ha?
Vi möter Modo i exakt rätt läge. De tre inledande segrarna har stärkt vår moral och vår tro på den egna förmågan. Modo kommer till den här matchen med en sargad självbild. NHL-exportörerna, Foppas moderklubb, hade inte räknat med att hamna i denna situationen. En poäng mot SSK i premiären var väntat, likaså de två följande vinsterna mot Örebro och Mora. Två lag vi också har besegrat i KS. Vi ställer alltså RBK borta mot SSK borta i jämförelsen, 3 poäng mot 1. Men inte minst ställer vi den roligaste matchen hittills i vår historia mot en av de jävligaste på år och dagar i Ö-vik, tokskoj mot misär.
VLH kan åka på bortaturnén i vetskap om att de matcherna inte är avgörande (viktiga men inte avgörande). Vi har allt att vinna och inget att förlora denna vecka. Vi möter två livrädda klubbar, inte minst Modo, som befinner sig mitt i en mardröm. De har inte råd att förlora - vågar vi vinna?
Vi möter Modo i exakt rätt läge. De tre inledande segrarna har stärkt vår moral och vår tro på den egna förmågan. Modo kommer till den här matchen med en sargad självbild. NHL-exportörerna, Foppas moderklubb, hade inte räknat med att hamna i denna situationen. En poäng mot SSK i premiären var väntat, likaså de två följande vinsterna mot Örebro och Mora. Två lag vi också har besegrat i KS. Vi ställer alltså RBK borta mot SSK borta i jämförelsen, 3 poäng mot 1. Men inte minst ställer vi den roligaste matchen hittills i vår historia mot en av de jävligaste på år och dagar i Ö-vik, tokskoj mot misär.
VLH kan åka på bortaturnén i vetskap om att de matcherna inte är avgörande (viktiga men inte avgörande). Vi har allt att vinna och inget att förlora denna vecka. Vi möter två livrädda klubbar, inte minst Modo, som befinner sig mitt i en mardröm. De har inte råd att förlora - vågar vi vinna?
Vad är detta då? http://www.sodertaljesk.se/Klonis wrote:Biljettpriset i Axa är 150:- oavsett ålder vi fick felaktiga uppgifter innan
Resesektionen
130:- för stå plats! Eller är det bara för SSK?
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Jag är faktiskt en av dom som från början tyckte vi fått värsta möjliga spelschema i KS.
Nu har jag ändrat mig och är lite gladare.
Hoppas jag är det om 4 omgångar med
Nu har jag ändrat mig och är lite gladare.
Hoppas jag är det om 4 omgångar med

[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
Om ES lagen spelar ett högre temp borde det inte vara en nackdel att ha dem i fyra raka.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
-
- c/o LL´s Forum
Någon som vet om anmälningarna tagit fart på den andra bussen?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Nej bara 6 st lutar åt att det bara bli 1 buss + långresebussen
Om ni inte kan åka med på fredag glöm inte att avanmäla er då det finns folk på väntelista
Resesektionen
Resesektionen
När man lägger upp det på ditt vis Varanen så känns ju Tokskoj som mer effektivt än Misär.
Hoppas Hoppas
Hoppas Hoppas

Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Hehe...märkte att jag postade mitt inlägg i fel tråd. Inte lätt att hålla koll på tre triljoner kvalserietrådar. 

hahaha 
står inget angående när sista anmälningarna ska vara för buss 2??
Eller har jag missat?
Ring Radio Kronoberg, låt pejje/per säga nåt i radio, gör vafan som helst

står inget angående när sista anmälningarna ska vara för buss 2??
Eller har jag missat?

Ring Radio Kronoberg, låt pejje/per säga nåt i radio, gör vafan som helst

Jodå, det står i nyheten på hemsidan. Torsdag den 24/3 kl 12.00 är deadline!!
Så är det med det, som det

- Linkankopia
- Forumproffs
Jag är så ledsen mina kamrater här i forumet ... Men en av mina bästa vänner behöver mig på ett personligt plan nu iom att hon går igenom en oerhört tuff resa med allt vad det innebär nu och hon behöver mitt stöd varje dag ... Tyvärr innebär detta att jag inte kommer att kunna gå på matchen på fredag när ni kommer på besök ....
Men jag känner att hon går före allt annat just nu och då kommer idrotten längre ner i prioriteringarna för mig ....
Jag hade väldigt gärna velat träffa er alla, men ni kanske förstår ... Jag hoppas vi kan ses en annan gång ....

Men jag känner att hon går före allt annat just nu och då kommer idrotten längre ner i prioriteringarna för mig ....
Jag hade väldigt gärna velat träffa er alla, men ni kanske förstår ... Jag hoppas vi kan ses en annan gång ....

www.sodertaljesk.se | SSK, överallt - alltid !
Vi kanske ses en annan gång då, SSK-FAN!
Tack, Putte!
Någon sa det var Deadline idag 18.00? Men ja må ha sett fel..
Nu invitar vi alla vi känner.. Så kan de här bli riktigt görskoj!
Tack, Putte!
Någon sa det var Deadline idag 18.00? Men ja må ha sett fel..

Nu invitar vi alla vi känner.. Så kan de här bli riktigt görskoj!

Den här matchen visas på Kanal 10, för de som vill veta 

Thats Mr. Ratscore to you..!
Resesektionen har beslutat avboka buss nr2 pga för dåligt intresse. Buss1 avgår planenligt. Glöm inte avanmäla er om ni får förhinder. Det finns folk som gärna tar er plats.
faan så tråkigt att det inte blir 1 buss till då ja skulle anmält 2 till resan men men . nu har vi plockat 1 pinne uppe i modo kan vi plocka nån pinne här med så är det underbart
Tycker det på något sätt är lite dåligt att vi inte blev en till buss, i och med att detta inte varit någon nyhet precis.
Har stått i flera veckor om att anmäla sig.
Imörra kör vi QWAK ÖL O SNUS O GLA SÅNG I BUSSEN LAKEJER!!
Har stått i flera veckor om att anmäla sig.

Imörra kör vi QWAK ÖL O SNUS O GLA SÅNG I BUSSEN LAKEJER!!
Kör bil till Tälje så blir det ju 2 matcher för dig i årets kvalserie. Jag hade inte heller nöjt mig med endast 1 matchfriberg wrote:faan så tråkigt att det inte blir 1 buss till då ja skulle anmält 2 till resan men men . nu har vi plockat 1 pinne uppe i modo kan vi plocka nån pinne här med så är det underbart

Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Jimpan wrote:Kör bil till Tälje så blir det ju 2 matcher för dig i årets kvalserie. Jag hade inte heller nöjt mig med endast 1 matchfriberg wrote:faan så tråkigt att det inte blir 1 buss till då ja skulle anmält 2 till resan men men . nu har vi plockat 1 pinne uppe i modo kan vi plocka nån pinne här med så är det underbart
inte sätter ja mig själv å kör upp till Tälje när det är gemenskapen man vill åt på bussen både dit å hem och under matchen ne då stannar ja hemma å ser matchen på tv istället, ja får försöka fixa tid så ja kan åka in å kolla SSK på hemmaplan istället för Modo har ja biljett till redan

Hur många är de som visat intresse för buss 2 nu ? Kan inte bara vara 6st jag vet 4st som vill hänga med i buss 2 som har anmält sig.
Går de inte på nåt sätt få deadlinen tills ikväll ?
Går de inte på nåt sätt få deadlinen tills ikväll ?
För alltid Lakej
ja är sugen på att åka men svärfar kan inte eftersom han ligger på lasarettet
Äsch 80+ lakejer är ju rätt bra med folk!

Får man åka med som 17-åring föresten ?
För alltid Lakej
Glöm inte avboka er på resan finns folk på resevern för er som inte kan åka med ni som inte avbokar er får ändå betala för resan
ljung93 wrote:Får man åka med som 17-åring föresten ?
jajamän men får ej förtära alkoholhaltiga drycker på bussen
Jag skulle gärna åka upp, någon som vill följa med?