Nån som har en upplåsbar barbara som liknar ett svin???? KLockrent att ha denna på matchen mot Svinen själva. Ja jag ställer mig samma fråga. Hade dom velat möta Sundsvall om de inte var vaccinerade.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
9(!) spelare är sjuka i influensan i Sundsvall men Leksand skiter i vilket.
man har lånat in spelare från div 2 och tagit in någon J20 spelare.
Någon forward kommer att spela som back med
Över 7 000 medlemmar i Leksand. Själv skulle jag sagt upp mitt medlemskap om Lakers hade gort samma. Fy fan va osportsligt. Kommer alltid att hata denna förening framöver. Nån som vet om det finns spår efter nått dopningsmedel i vaccinet? Hoppas hoppas hoppas.
Jag har iallafall mailat förbundet och bett dem dopingtesta hela laget. Vem vet kanske inte ens var vaccin i sprutorna
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Jag skiter i vilket. Finns det någon form av dopingmedlet i vaccinet?? Detta vet vi inte. Så börs kollas upp.
Att skriva här inne hjälper inte men att maila förbundet får iallafall mig att må lite bättre. Vad händer om det finns nått ämne som inte är tillåtet. Fan va jag skulle skratta då. Allt som kan skada leksand just nu mår jag jävligt gott av. Så även en dopingkontroll
Ser ingen anledning till att Leksand skulle ha någon som helst press på sig Erok för att du har mailet förbundet om att dopingstesta dom...
Maila ett förbund och säga att dom att dopningstesta ett lag...
Man vet inte om man ska skratta eller gråta...
Hej Erik tack för ditt brev. Vaccinet är så nytt i sverige så vi har inte hunnit kolla upp vad det finns för ämne i detta men ska kollas upp ordentligt snarast möjligt.
Jörgen Lingren
Lifs läkare skaffade vaccinet så fort det kom till till sverigt typ. sen stack han till usa och trodde inte i sin vildaste fantasi att detta skulle ge en sådan reaktion i sverige. Ja då har han nog inte hunnit kolla upp det. Ingen som häller riktigt vet bivärkningarna. Vi får väl se om hela lig blir förlamade.
Last edited by erok on 4 November 2009, 13:07, edited 1 time in total.
Det får mig bara att tycka ännu sämre om det löjliga gullelaget. Med andra ord fel av Leksand, som själva fuskat till sig vaccin. Är det inte själva fan så säg?
Helt rätt räven. Åker den klubben dit om det visar sig att det finns otillåtna medlel i vaccinet så inget mig imot. Sök på svininfluensan i aftonbladet serra så finner du över 50 artiklar om det. Lika så i kvp. varken orkar eller har tid att söka igenom detta för att hitta just den meningen jag skrev ovan
Jag blir så trött på KOMMUNISTSVERIGE och dess absurda jakt på rättvisa.
I Sverige är det RÄTTVIST om alla blir sjuka.
I Sverige är det ORÄTTVIST om några klarar av att hålla sig friska.
Det viktigaste är att vi försöker minimera spridningen av svininfluensan.
Herregud, om det är några som ska klandras är det Sundsvall som åker landet runt och sprider svininfluensa.
Självklart försöker alla klubbar minimera sjukdommar och skador. En eloge till Leksands läkare som ligger steget före.
Eftersom hälften av Sveriges befolkning inte har för avsikt att vaccinera sig så finns det ett par MILJONER doser vaccin över. Så någon brist på vaccin förekommer definitivt INTE.
Last edited by Trojanr1 on 4 November 2009, 14:04, edited 1 time in total.
Tur är det då att detta var ett olycksfall i arbetet vad gäller Elitidrott, Det händer ALDRIG annars att Idrottsmän går före inom sjukvården och inom pillerindustrin.
Kul att Dessa ArenaBolag inte har koll på vad saker kostar, slopa dessa Skrytbyggen och bygg Stora BarraCudaTält med Ståplats Runt om, så blir det stämmning i Hallarna med 1000 betalande, och BILLIG Hyra
Trojanr1 wrote:Jag blir så trött på KOMMUNISTSVERIGE och dess absurda jakt på rättvisa.
I Sverige är det RÄTTVIST om alla blir sjuka.
I Sverige är det ORÄTTVIST om några klarar av att hålla sig friska.
Det viktigaste är att vi försöker minimera spridningen av svininfluensan.
Herregud, om det är några som ska klandras är det Sundsvall som åker landet runt och sprider svininfluensa.
Självklart försöker alla klubbar minimera sjukdommar och skador. En eloge till Leksands läkare som ligger steget före.
Eftersom hälften av Sveriges befolkning inte har för avsikt att vaccinera sig så finns det ett par MILJONER doser vaccin över. Så någon brist på vaccin förekommer definitivt INTE.
du tycker det är rätt för de rika att ta åt sig vaccinet och påstå att det är till ''riskgrupperna'' ?
Du tycker det är rätt att vissa barn inte får vaccinet i tid pga Leksand och deras fusk.
Detta är så korrupt så det bara finns inte.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Varken 1a eller 2a målvakten står i Sundsvall ikväll.
Det blir en Juniormålvakt eller deras kanslist som kommer att ställa sig. hoppas Leksand är nöjda
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Tycker dom ska få det ändå, genom att skrapa ihop ett lag och åka upp till knätoffsarna. Hoppas alla sponsorer och besökare få ut maximalt av denna match.?????
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det