Men jag kan säga att det blir ingen kaffe hemma hos mig. Till skillnad mot Serra, så gillar jag inte när folk steker hela Växjö! Men Troy är så gullig tycker Serra.
Eftersom jag känner Troy personligen och det är en bra kille så tycker jag bara du ska hålla käften Lalin.
Har du något mer du vill säga mig så står jag vid trumman
På fredag spelas årets match i Sunnerbohov. Första mötet för året lagen emellan var underhållande och jag tror att det kommer bli än mer underhållande på fredag. Hovet kommer att vara fullsatt. Lagen kommer taggade till tänderna. Troja vill ha revanch sen sist och Lakers vill visa att de är nr 1 i Kronoberg. Ingen hödoddsare att det kan bli hockeyfight med alla känslor och ett kryddmått prestige. Är det dags för Hedman att visa gamla takter nu? Vilken trojan vågar i så fall utmana? Brehmer? Glenn? Sjöström? Trucken? Dessvärre har ingen trojan en sportmössa om Hedman är på det humöret....
Jag tror på en fartfylld och stentuff match som går till sudden.
riktigt viktig match mot troja.. den här matchen är väl den sista vi supportrar vill förlora. tror dock vi får det mycket tufft i sunnerbohov.
känns som en match som går till övertid
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag hoppas att Lakers spelar de spel man gjorde mot Rödhökarna och att Troja kan komma upp i den spelnivå man hade mot Leksand, då kommer detta bli årets match. Den här matchen kan sluta hur som helst. Men det är underbart att vi har dessa derbyn igen, riktigt riktigt kul.
KOM IGEN NU, ALLA TILL TOMTELAND!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Känns som sista chansen för Troja att haka på Lakers, vid förlust så känns det kört att komma ikapp.
Tror tyvärr att det är lite fördel Lakers att det är derby. Men vi få se... Kan gå hur som...
Ja tabellen ljuger aldrig... men tror inte att Troja är sämre än Lakers i Sunnerbohov. Troja har trots allt slagit Leksand, Mora, AIK, Västerås mm hemma, men i ett derby kan allt hända. Lakers lär också vara överladdade.
Jag sätter troja som favoriter i derbyt. ta 3 poäng i sunnerbohov är inte lätt. jag menar mariestad och borås gjorde det chockande men jag kan lova att troja inte prestarar lika dåligt mot oss som mot de lagen.
jag tror troja gör säsongens bästa match mot oss och gör ni det så vinner ni. får hoppas lakers taggar till som i hemmamatchen mot er.
Troja - Lakers KRONOBERGSDERBY!!!!!!!!!!!!!!!!
Vilka är taif ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
I denna match vågar man faan inte utnämna någon vinnare, Bara det lag som har BRÖST Å BRINGA så det förslår kommer vinna och det återstår att se men vi får ju hoppas Lakers piskar skiten ur Fröknarna i Troja
Många som kommer att åka bil till Ljungby, RIKTIGT många tror jag... Jag är en av dem iaf. Behöver nog inte oroa er att det inte kommer finnas Lakers fans där