Hockeyhistoria i Malmö...
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Har ni tänkt på att Lakers kan skriva historia i Malmö arena på onsdag
Första laget som hämtar med sig poäng därifrån eller ÄNNU bättre, tar alla tre poängen med sig hem
LIF fixade det inte och Mariestad ligger just nu under med 3-0. Men Lakers brukar spela bra matcher mot MIF så det är inte alls omöjligt att spräcka deras segersvit i nya arenan.

-
- c/o LL´s Forum
Talismanen wrote:Är väl aldrig någon som tvivlat på det, eller? Underskattar du vårt lag?IceWOMEN wrote:haha nu reducerade Mariestad precis 3-1. Kan dom göra mål där så kan vi. That´s it
Nej absolut inte!! Jag tror på en riktig kämparseger á la VLH och känner på mig att Peter Ström är lika lycklig att vara tillbaka som Bois varit under sina gästspel. Det sprider ändå mer positiva vibbar till den redan positiva stämningen i laget. Jag tror på seger och tror inte att JK placerar Reto i målet om han inte har förtroende för honom. Oavsett vem som står så har vi ett topplag i år och det är jag förb...at stolt över.

-
- Forumdemon
Blåsväder i syd. Igen...Anders83 wrote:Derad VD gick ut med att det var sålt 10 000 biljetter men det var runt 6000 tillslut.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3887088.ab
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Man kan som förening givetvis inte skydda sig 100% mot sånt här, men det känns ändå som om personkännedom inte är MIF:s starka sida. Även om de knyter meriterade namn till sig, används de fel, inte alls eller så lider de av sjuklig shoppingmani. De flesta utanför deras egna krets har för länge sedan insett att något är fel i grunden. Medlemmarna i MIF kan ju börja med att byta valberedning. Jag vet att VD:n inte väljs, men någon har tillsatt honom.
Vad Malmö skulle behöva är en utomstående djupgående analys varför allt går åt pipsvängen. Man skulle också må bra av studiebesök hos andra klubbar med lite mindre kassa. Slutligen lära sig ordet kontinuitet, åtminstone i någon liten form. Att säga att verksamheten inte andats proffessionalism är knappast att överdriva. Skrattretande är det bästa ord jag kan komma på som ett betyg på resultatet av alla bortkastade miljoner.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
-
- Inaktiverad användare
-
- Forumdemon