Supporterlånet
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Den där dolitle börjar bli lite hjälte för mig!
Ni visar grymt hjärta! Lakejerna bär verkligen si hockeyklubb. Jag är allvarligt talat djupt imponerad av ert engagemang. Otroligt starkt gjort att ta personliga krediter för att skjutsa in klubbkassan. Finns inga tvivel på att ni fixar detta nu. Hade jag varit sponsor och inte hjälp till, med ett sådant supporter-engagemang, hade jag nog varit en gnutta skamsen......
Hockeykulturen lever i allra högsta grad även i Växjö!
Nu blir det ju bara ännu roligare med derby till hösten!
Ni visar grymt hjärta! Lakejerna bär verkligen si hockeyklubb. Jag är allvarligt talat djupt imponerad av ert engagemang. Otroligt starkt gjort att ta personliga krediter för att skjutsa in klubbkassan. Finns inga tvivel på att ni fixar detta nu. Hade jag varit sponsor och inte hjälp till, med ett sådant supporter-engagemang, hade jag nog varit en gnutta skamsen......
Hockeykulturen lever i allra högsta grad även i Växjö!
Nu blir det ju bara ännu roligare med derby till hösten!
Troja - laget i hjärtat
Dessa om ....om det nu blir så att det blir ett KK i framtiden så får jag själv stå för mina 15.000 som jag satsat men dessa sparar jag då in på de ca 5.000 jag lägger årligen på Lakers med medlemskap i Lakers och LL ,halvapotten ,lakerspucken ,inträde och bussresor m.m.
Så jag anser att jag inte tar någon risk med mina pengar.
MEN DETTA SKA LÖSA SIG,GEMENSAMT FIXAR VI DETTA och vi ska se elithockey i Växjö också i framtiden!!!!!
Så jag anser att jag inte tar någon risk med mina pengar.
MEN DETTA SKA LÖSA SIG,GEMENSAMT FIXAR VI DETTA och vi ska se elithockey i Växjö också i framtiden!!!!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Inga problem att lösa detta..friberg wrote:faan ja kan ju inte heller ju såg ja för ja har handelsbanken å inte swebank och detta går inte att lösa el? nån som vet
Du behöver inte vara kund i Swedbank för att vara med i Supporterlånet.
Bara att signa på en anmälningsblankett så löser det sig. Sen betalar du din räntekostnad från ditt konto i Handelsbanken till Swedbanken varje månad.
Zebbe
Neddo, du låter så övertygad om att Lakers fixar detta. Får jag höra en motivering, innan jag väljer att använda ordet KAXIG?NEDOMANSKY wrote:Sprider bara Mina egna tankar om vad som är sannolikt, Jag är naturligtvis medveten om att 2,5 mille ej ännu är insamlade.
Däremot är Jag övertygad om att det blir Hockey till hösten, givetvis beror detta i nuläget på lakejernas briljanta arbete
![]()
![]()
Inte enligt Öhman Charlamov, ett villkorat lån ingår i den egna kassan.
Därefter väljer Lakers när de 25 miljonerna ska betalas tillbaka![]()
Bra jobbat Lakejer, Ni lär på frivillig basis reda ut det avlönade x antal personer ställt till med, Jag stöder Er om än inte Ekonomiskt, ( ännu)
Neddo
Om du nu läst tidningen och har någon tilltro till framtiden så antar du min utmaning att senast imorgon ha pröjsat in de 10000 alla andra RIKTIGA supportrar t.o.m. har tagit lån för att få se riktig hockey i Växjö. Du menar att Växjö är en citat "taskspark på hockey etablissemanget" kanske det men supportrarna behöver visa sitt hjärta du med och göm dig inte nu när vi behövs som bäst alla av oss. Du kan säga att detta skulle ge Öhman den start han behöver för att få en positiv fortsättning men skulle det drabba dig på ett dåligt sätt menar du då.
Ställ upp du har råd du kan visa ditt HJÄRTA.
Ställ upp du har råd du kan visa ditt HJÄRTA.
-
- Inaktiverad användare
Just för att jag har tilltro till Framtiden så springer INTE Jag till Autografbordet.
Skulle Lakers Framtid hänga på Mig så är enbart detta ett skäl att låta bli.
De som i nuläget uppbär Lön av Lakers borde av ren själbevarelsedrift pytsa in den summan som återstår. och då snackar Vi inte endast 10-20.000 kr, OM dessa personer äventyrar Sin inkomst nästa säsong genom att inte avstå 200 kr / skalle och månad i ett supporterlån (lågt räknat 25 st) vilket skulle innebära 25 x 30.000 kr = 750.000 kr så kom inte till Mig och be om hjälp. Låt skutan sjunka i så fall.
Jag tror dock på Hockey och Mina stålar kommer när Haverikomissionen avlagt Rapport.
Skulle Lakers Framtid hänga på Mig så är enbart detta ett skäl att låta bli.
De som i nuläget uppbär Lön av Lakers borde av ren själbevarelsedrift pytsa in den summan som återstår. och då snackar Vi inte endast 10-20.000 kr, OM dessa personer äventyrar Sin inkomst nästa säsong genom att inte avstå 200 kr / skalle och månad i ett supporterlån (lågt räknat 25 st) vilket skulle innebära 25 x 30.000 kr = 750.000 kr så kom inte till Mig och be om hjälp. Låt skutan sjunka i så fall.
Jag tror dock på Hockey och Mina stålar kommer när Haverikomissionen avlagt Rapport.
In Hinkum Veritas
-
- Inaktiverad användare
Varningsklockan klämtade sitt dova Klonk,Klonk,Klonk innifrån Zink-Spannen för ett antal 100 inlägg sedan, DÅ i det bleka gryningsljuset misstog sig en HEL ARME och trodde att att det var LÖS-Plugg som användes.
Sällan har väl så många FULLA Förtroenden jobbat så hårt på att ges möjligheten att på nytt tolka Klonk,Klonk,Klonk på rätt sätt i Framtiden.
FORZA LAKERS - En Taskspark På Hockeyetablissemanget
Sällan har väl så många FULLA Förtroenden jobbat så hårt på att ges möjligheten att på nytt tolka Klonk,Klonk,Klonk på rätt sätt i Framtiden.
FORZA LAKERS - En Taskspark På Hockeyetablissemanget
In Hinkum Veritas
Just den iskalla inställningen har jag inte råd att ha. Precis som du dragit dina slutsatser har jag dragit mina. Självklart kan jag inte uppvisa din briljanta intelligens då jag funderat på sakernas ting, men i mitt enkla huvud kom jag ändå fram till att jag aldrig skulle förlåta mig själv om jag inte gjort mitt yttersta för att förhindra skeppsbrottet. Det skulle kostat mig långt mer än den autograf jag plitade ner idag, långt mer.NEDOMANSKY wrote:Låt skutan sjunka i så fall.
-
- Inaktiverad användare
Hockey är ett spel på IS därav den ISkalla inställningen, samtidigt är det ett spel där skallen bör användas, Jag tror nog att allt fler lär tolka Varningsklockor i Framtiden för att undvika att Lakers " En Taskspark Mot Hockeyetablissemanget " kommer på Dekis igen. Det finns fler sätt än autografskrivande som ger Lakers Framtida möjligheter.
Lakers Lakejer är värda all CRED för det arbete som gjorts, men det krävs from. NU "Lakers V.2" att det blir slut på det hitills OKÄNDA
felbeteende som satt "Lakers V.1" i skiten. Det lär bli svårt att upprepa denna insats igen.
Man mår PRIMA Niles när man inte har ZINK-Brist
Du har gissat många gånger serra, jag har tappat räkningen, visserligen är det skönt i skuggan som spannen ger, men nog fasen SKRIVER Neddo
Lakers Lakejer är värda all CRED för det arbete som gjorts, men det krävs from. NU "Lakers V.2" att det blir slut på det hitills OKÄNDA

Man mår PRIMA Niles när man inte har ZINK-Brist

Du har gissat många gånger serra, jag har tappat räkningen, visserligen är det skönt i skuggan som spannen ger, men nog fasen SKRIVER Neddo

In Hinkum Veritas