norje wrote:Är det någon som vet vad det rör sig om i pengar att få in CJ ev McHöft?
Enligt rykten ska CJ få 200 000 för resterande månader...
Det ryktet är inte ens i närheten till verkligheten, du tar i så du kräks just nu.
Använd huvudet ngn gång innan ni skriver, vi snackar tre månader inte en hel säsong....
Och Ja! jag vet vad klubben behöver ha in.
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
Tror det skulle gynna laget på mer än ett sätt om jacobsson joinade lakers igen, publiken skulle nog också öka lite, åtminstone jag vill se honom i lakers igen tillsammans med Bois.
Får väl göra en Erok här.
Kanske skulle starta en supporter insamling för att få tillbaka mäster, kan ju inte kräva allt av sponsorerna
Helt klart är Christian en stor förstärkning för dom flesta lagen under eliten, så det är bara att gratulera. Men är det ändå inte aningens konstigt att Lakers låter Christian göra precis som han vill, år efter år??
Jag tror inte det är så att CJ uppvaktade Lakers lika mycket som Lakers uppvaktade CJ. Så att påstå att han får göra som han vill är att ta i LasseMaja. Evert har garanterat hållt kontakten med CJ under pågående säsong för att känna av åt vilket håll vinden blåser.
Jag får väl svara Lassemaja, som ställföreträdande Camel så svarar Jag att det inte är helt klockrent att Gräddfiler in i en trupp, i och med detta så har Lakers Nu 15 Forwards när Thoresen försvunnit, (3 för mycket) spelar dessa Gratis? Vilka bänkas/lånas ut7Dumpas???
Snyggare hade varit om CJ gjort en Podein, -Jag spelar Gratis 1:a månaden, sen får vi se om Jag håller, som Tack för tidigare år och sköna slantar.
NEDOMANSKY wrote:som Tack för tidigare år och sköna slantar
Jag tycker mig ana en viss underton av "Jacobsson har i många år sugit på Växjö Lakers feta spenar" i detta uttalande, hoppas inte jag har rätt...
I övrigt, generellt har LasseMaja och NEDOMANSKY en poäng, men just i fallet Jacobsson kan jag faktiskt tillåta mig att se mellan fingrarna, Mäster får enligt mitt tycke göra i stort sett vad som helst, bara det resulterar i mål åt Lakers.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
Det är ju bra att dom flesta av er är eniga och ställer sig positiva till att Christian får göra som han vill. Själv har jag svårt för sånt, ska inte finnas "gullungar" i ett lag enligt mig.
NEDOMANSKY wrote:
Snyggare hade varit om CJ gjort en Podein, -Jag spelar Gratis 1:a månaden, sen får vi se om Jag håller, som Tack för tidigare år och sköna slantar.
Så jävla trött på all din skit du sprider omkring dig hela tiden. Hur vore det om du höll ihop arslet innan du pratar/skriver nästa gång. SO MUCH CRAP.
KAN man leverera i princip på beställning så ska man ha belöning för det.
Allvarligt, har Chrille gjort en dålig match i Lakers?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Det är ju bra att dom flesta av er är eniga och ställer sig positiva till att Christian får göra som han vill. Själv har jag svårt för sånt, ska inte finnas "gullungar" i ett lag enligt mig.
Hur ställer du dig då när Åkesson kommer in och lirar i TAIF så här lite som han vill fram till december månad.
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
Det vet vi ju innan att nedomansky inte vill ha gräddfiler in i laget eller att det skall gullas med någon. alla skall göra sin plikt. Det är bara när det gäller rockkonserter som Nedomansky tycker att det är skäl att skapa gräddfiler. Yngve skulle ju få slippa träning och gå på konsert, det var Ok enl Nedomansky. som vanligt så skriver du om verkligheten precis som du vill ha den och så att den passar in just för stunden.