Det borde göras en ramsa för Romö och hans speciella "Trollspö". Trollspön är ju raka, eller hur? Han gör ju sällan mål, men när han gör det, så tycker jag att ni ska sjunga en passande ramsa för honom. Det skulle vara skitkul!! Som i ett tidigare inlägg under en annan tråd skrev jag att någon har väl aldrig någonsin sett Romö avlagt ett slagskott ens ..Hans klubblad har väl mer varit anpassningsbar för tekningar..när han inte gör mål förstås?
melodi vi har tagit studenten.
Fy fan va han är bra, fy fan va han är bra. För Romö har ett trollspö, för Romö har ett trollspö. För Romö har ett troooolllllspöööö.Fy fan va han är bra.Lägger in två handklapp mellan fy fan va han är bra.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Stå upp för vårt VLH
stå upp för vårt VLH
Stå upp för vårt VLH
stå upp för vårt VLH
Tjala lala lala lala lalala
Heja VLH
VLH
Heja VLH
Tjalla la la la la la
Tjalla la la la la la
heeey VLH
Attack, attack,
attack, attack, attack!
Vi é Lakers
Vi é Lakers
VLH.
Alla hatar oss,
Alla hatar oss,
Alla hatar oss,
VAD FAN GöR DET?
Drömmar av guld -V!
Drömmar av guld -L!
Drömmar av guld -H!
Det e drömmen om VLH
Heja heja heja heja heja VLH
vi e Sveriges bästa lag det måste ni förstå
Vi håller ju på Lakers och vi kan dricka bira,
å när vi vunnit SM-guld så ska vi ut och fira.
heja heja Lakers, heja heja Lakers,
heja heja Lakers, heja heja VLH
Min enda ståplats, min enda ståplats.
Du gör mig lycklig när allt går fel,
ni anar inte min stora saknad
När ni tar våran ståplats från oss!
La, lalala, lalala...
Supporter skrev:Det borde göras en ramsa för Romö och hans speciella "Trollspö". Trollspön är ju raka, eller hur? Han gör ju sällan mål, men när han gör det, så tycker jag att ni ska sjunga en passande ramsa för honom. Det skulle vara skitkul!! Som i ett tidigare inlägg under en annan tråd skrev jag att någon har väl aldrig någonsin sett Romö avlagt ett slagskott ens ..Hans klubblad har väl mer varit anpassningsbar för tekningar..när han inte gör mål förstås?
Hoppas ni vill ta en funderare på detta förslag!
Borde spela låten "Razor edge" (rakblad fritt översatt) när
han kommer in.
Senast redigerad av 1 #65, redigerad totalt 0 gånger.
Jag tycker att vi ska köra Tideman hahaha! hela säsongen.
Skämt åsido... Supporter, istället för att säga vad vi ska sjunga om kom med förslag på ramsa istället.
Själv har jag fått god respons från andra här angående mitt förslag om Romö och hans klubba (tanken är att sjunga den när han gör mål, inte annars), men det finns alltid de som är emot också.
Ramsa? Jodå, jag har lagt fram ett förslag på ramsa också här på forumet, men den verkade inte godkännas.
Det handlar nog till sist om att simulantförmågan i AIA-s klack är så dålig att de inte har någon som kan spela trumma med båda händerna under tiden som de tittar på hockey och hejar. Trumma är coolt. De som hävdar motsatsen är bakåtsträvare och kulturfascister!!
Jag tror att Romö skulle bli besviken om vi inte skrev en ramsa om honom om och hans unika, raka blad. När han gör mål, då ska vi hylla honom med en sång, eller hur?
Loseddos skrev:Det handlar nog till sist om att simulantförmågan i AIA-s klack är så dålig att de inte har någon som kan spela trumma med båda händerna under tiden som de tittar på hockey och hejar. Trumma är coolt.