eftersom dom sagt det till mig och det inte är något jag påstår så får det ju stå för de jag pratat med,jag tycker dock det låter som en skön sak.hoppas ni gör om det
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
klart att du inte är ensam, det var ju tre andra som du kände som tyckte likadant och som desutom skulle sluta gå på hockey pga detta
Om det hade skett i 10 år hade ingen reagerat på det nu. Om ett par år är det så naturligt att ingen tänker på det, alt tar sig till hallen på annat mer miljövänligt sätt. Växjö är ju trots allt Europasgrönaste stad, vore ju faan ifall inte VLH var med och bidrog till detta
Har inte hört ngn som reagerar på det när dom går på speedway, där är det alltid parkeringsavgift, iafall i Vetlanda och Målila.
Hade det varit bättre att höja biljettpriset med 10-20:- ?
nej inga avgifter bör pressas på en känslig publik som den vi har.
dock vore mer möjligheter finnas att ge pengar;lotterier,kasta bollar(det var kul ) eller liknande
hatar o vara trist men smyghöjningarna i Halmstad var ju en björntjänst mot deras publik,jag hoppas vi kan få in pengar på ett sätt där folk känner att dem ger med vilje istället för motvilja.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
"Förresten, angående vår stora nyhet: det skulle förvåna mig om det finns en enda Lakersupporter som inte tycker att nyheten är en av de bästa på länge. "
Per Carlsson wrote:Spännande.... vad kan det vara?
Öman byggerny ishall?
Johan Andersson utlånad resten av säsongen till Lakers?
Peter Ström går tillbaka till Lakers?
F.n. saknar jag inte "Bois", och varför bryta ett vinnande lag nu? Om det är något vi behöver så är det en 1:e center som infriar förväntningarna.
Emil Rantaalo gjorde en utmärkt match borta mot Leksand ,så jag är inte orolig , trevligt om han han också får visa sig inför hemmapubliken som ordinarie.
Det var väl knappast svar på frågan.?
Jag undrade om parkeringen inne på Värendsområdet är lika full med bilar nu som förr då det inte var parkeringsavgift? Om jag ska försöka tolka ditt svar så menar du att parkeringen vid öb och lidl är så full att bilister som ska på Lakers inte har mycket annat till val än att betala och ställa bilen på Värendsområdet.
Bruno wrote:Det var väl knappast svar på frågan.?
Jag undrade om parkeringen inne på Värendsområdet är lika full med bilar nu som förr då det inte var parkeringsavgift? Om jag ska försöka tolka ditt svar så menar du att parkeringen vid öb och lidl är så full att bilister som ska på Lakers inte har mycket annat till val än att betala och ställa bilen på Värendsområdet.
Troligtvis menar han att de som är för snåla för att betala 20 kr, ställer sina bilar nere vid Lidl & ÖB. Därav står det fler bilar där nere