Växjö Lakers - Björklöven
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
HahaRoggan wrote:Allt beror på hur mycket "Cola" man ger till sin "fruga"Lille meg wrote: Få med dig frugan på hockey istället, efter vinst är det lättare att få slippa till!

Men det er glömt nu och vi tar nya tag på fredag. Säg till på lördag om vi sågs i fredags

Jo tack, jag förstod redan i måndags =)Roggan wrote:Skönt att de två senaste inläggsförfattarna förstod vad jag menade men jag tror nog att lille Meg förstår allra bäst
F'låt, lite off topic där, men för att ge diskussionen liv, så kan jag säga att jag håller helt med en föregående talare; hälsa dom välkomna tillbaka til Lakerdome och sen en applåd, men det får också vara nog. Som sagt har vi inte ens hyllat vårat nya tränarpar, något jag anser är på tiden!
Last edited by Lille meg on 2 November 2006, 13:25, edited 1 time in total.
-
- c/o LL´s Forum
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Ja de e fan på tiden!!!Fagerwall fick mer beröm när han tränade Lakers...å ändå har Kempe/Cutte gett oss ett LAKERS som spelar en sådan fartfylld å rolig hockey som inte ngn av oss hade förväntat sig.Piff wrote:Är det inte dags att hylla Custemo/Kempe med en ramsa, och samtidigt påminna Fagerwall vad han går miste om nu?
Länge sedan det har varit så roligt att kolla Lakers...För min egen del så njuter jag hela tiden..
olala
Tv sändning imorgon , hoppas flaggorna är utlagda på sittplats så vi visar hockeysverige att rött gult och blått gäller!!!
Låt oss se till att Löven får en lång resa hem och NOLL poäng med sig
Nej snälla inga hyllningar till Defauw och Fagerwall....
Dalle var ju självklart då han var vår så länge....
Låt oss se till att Löven får en lång resa hem och NOLL poäng med sig

Nej snälla inga hyllningar till Defauw och Fagerwall....
Dalle var ju självklart då han var vår så länge....
"Once a laker, always a laker."
En av Björklövens stabilaste pjäser är deras målvakt Tobias Lundström - han är skadad och kommer således inte att medverka i morgondagens viktiga toppmöte. Bra för Växjö Lakers! Min uppfattning av Björklöven är att dom satsar allt på ett kort i början av matchen, försöker pilla in ett par puckar för att sedan bevaka ledningen - detta skall vi undvika. Löven skall få jaga puck OCH få jaga kvittering och reducering. Kan vi börja med samma utmärkta offensiva press som vi gjort i flertalet av de andra hemmamatcherna så kommer detta att gå vägen. Sätt chanserna och var på tårna! Jefvla skit om Jarnonaitor nu är skadad och inte kan medverka i morgon - men vi får hålla tummarna. Det finns ingen i laget som till fullo kan fylla det tomrummet isf, han är en gigant i sin kedja. Drar alla sitt strå till stacken i morgon så vinner vi. Tändvätska borde ju finnas till fullo. Dels för att det är tv sändning och dels för att det är Majorens Lövenarmé som står för motståndet. Jag är helt övertygad om att flertalet av de gamla spelarna i laget från förra säsongen vill nita till Majoren!
'...straffrundor för löven, ja det blir straffrundor för löven, straffrundor för löven, ja det blir straffrundor för löven...'
Hylla-/applådera Major Fagervall?
- Knappast!
/T5!!
'...straffrundor för löven, ja det blir straffrundor för löven, straffrundor för löven, ja det blir straffrundor för löven...'
Hylla-/applådera Major Fagervall?
- Knappast!

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
-
- c/o LL´s Forum
Imorgon får vi inte glömma att hylla våra 2 tränare.
Läste ovanför någonstans att fagervall hyllades mer men custemo och kempe har gjort mycket mer för lakers.
Imorgon gör det inget om första ramsan är kempes egna lakejer och cutemos egna lakejer.
Imorgon ska hallen koka
Läste ovanför någonstans att fagervall hyllades mer men custemo och kempe har gjort mycket mer för lakers.
Imorgon gör det inget om första ramsan är kempes egna lakejer och cutemos egna lakejer.
Imorgon ska hallen koka
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Tänkte spela 1.000 spänn på att du INTE tänker applådera, men fick bara 0,98 tillbaka på satsade slantar... så jag sket i detc70t5 wrote:Hylla-/applådera Major Fagervall?
- Knappast!![]()
/T5!!

”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
- Dragkampslakej
- Forumdemon
en applåd för Brad och Jocke då så får man välja själv vem man anser man applåderar för!
För att göra ramsan till de nuvarande coacherna extra klämmkäck så föreslår jag
Tomas Kempes egna lakejer! Och sen svarar andra halvan med Generalens egna lakejer!
Om matchen gäller det at spela lika bra som mot Leksand och vara på tårna hela tiden!
Do you löv me? Näver!
För att göra ramsan till de nuvarande coacherna extra klämmkäck så föreslår jag
Tomas Kempes egna lakejer! Och sen svarar andra halvan med Generalens egna lakejer!
Om matchen gäller det at spela lika bra som mot Leksand och vara på tårna hela tiden!
Do you löv me? Näver!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
-
- c/o LL´s Forum
Imorgon ska det vara dubbelt så bra som de var mot västerås när vi kvitterade till 3-3 , det kallar jag tryckPutte/LL wrote:Alla är överens, skitbra!
Imorron ska hela skiten skaka!
ååå heja vlh uh ahh

"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Jag också. Imorgon får alla pallra sig till västra stå och ge allt.
Jag kan lova att Bizon inte kommer va nöjd imorgon om halva västra stå sjunger , HELA kortsidan ska sjunga.. bra att börja ladda redna nu och leva in sig i det
Jag kan lova att Bizon inte kommer va nöjd imorgon om halva västra stå sjunger , HELA kortsidan ska sjunga.. bra att börja ladda redna nu och leva in sig i det

-
- c/o LL´s Forum
'' Förra året skanderades det ofta från Lakejerna på Västra Stå ”Fagervalls egna Lakejer”, hur tror du att du bli välkomnad på fredag?
– Vi får väl se, som vilket bortalag som helst antagligen. Jag har bara gott att säga om Lakejerna.
Där tror jag Jocke underskattar Lakejernas syn på honom. Jag är ganska övertygad om att Lakejerna ger honom ett varmt välkomnande, och då menar jag i positiv bemärkelse. Joakim Fagervall bidrog som bekant starkt för att få Växjö på rätt köl i den halvstormande Sjön. Glöm inte det.''
skriv gärna varifrån texten kommer när ni kopierar från en hemsida, som så här:->
hämtat ur [url=http://www.vaxjolakers.se/p5519/p5519_swe.php?article=2248]Fagervall – Alla förutsättningar för en kanonmatch
[/url] från VLH:s hemsida.
/Dolilte
– Vi får väl se, som vilket bortalag som helst antagligen. Jag har bara gott att säga om Lakejerna.
Där tror jag Jocke underskattar Lakejernas syn på honom. Jag är ganska övertygad om att Lakejerna ger honom ett varmt välkomnande, och då menar jag i positiv bemärkelse. Joakim Fagervall bidrog som bekant starkt för att få Växjö på rätt köl i den halvstormande Sjön. Glöm inte det.''
skriv gärna varifrån texten kommer när ni kopierar från en hemsida, som så här:->
hämtat ur [url=http://www.vaxjolakers.se/p5519/p5519_swe.php?article=2248]Fagervall – Alla förutsättningar för en kanonmatch
[/url] från VLH:s hemsida.
/Dolilte
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Det glömmer vi inte att han är en stor del i Lakers uppbyggnad!Men!nu är det nutid...alltså Kempe å Cutte som regerar,det är dom vi ska hylla!!!!Nog om det.Lakersfan_03 wrote:'' Förra året skanderades det ofta från Lakejerna på Västra Stå ”Fagervalls egna Lakejer”, hur tror du att du bli välkomnad på fredag?
Alla LADDADE????
Jag går på helspänn här på jobbet...fa vad man är taggad inför kvällen

-
- c/o LL´s Forum