Snart är dom i Allsvenskan!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
ja det är imponerande att ha över 3000 i en division 2 match i hockey.
D.v.s högre publiksiffra än många lag i fotbollens superetta.
Någon som vet när KHK bildades ? , inte allt för längesedan tror jag
D.v.s högre publiksiffra än många lag i fotbollens superetta.
Någon som vet när KHK bildades ? , inte allt för längesedan tror jag
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Jag har hellre en stark ekonomi nu och ett bra lakers nu än tvärtom , t ex att lakers VAR bra för 50 år sedan och de ska vi leva på.
Nä det köper jag inte .
Växjö Lakers och KHK är identiska och de lag som hatar lakers eller kommer börja hata karlskrona är enligt mig p.g.a ren avundsjuka.
Nä det köper jag inte .
Växjö Lakers och KHK är identiska och de lag som hatar lakers eller kommer börja hata karlskrona är enligt mig p.g.a ren avundsjuka.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumdemon
Vaddå vad kulturlagen säger om detta, Frågan är ju vad ni säger?
Växjö Lakers nr2 skrev någon. Mer passande är väl att kalla dem Växjö Lakers nr1 nu när dem solklart gått om er i poppighet. Inom 1,5 år har de flesta glömt bort Lakers och medans KHK fortfarande har något år kvar i popcornmaskinen.
Ni är inte häftigast längre!
Växjö Lakers nr2 skrev någon. Mer passande är väl att kalla dem Växjö Lakers nr1 nu när dem solklart gått om er i poppighet. Inom 1,5 år har de flesta glömt bort Lakers och medans KHK fortfarande har något år kvar i popcornmaskinen.
Menar du att Lakers är borta som förening och inte existerar då och att samtliga inte har en aning om vad Lakers var för något, eller vad menar du?Inom 1,5 år har de flesta glömt bort Lakers och medans KHK fortfarande har något år kvar i popcornmaskinen.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- Inaktiverad användare
Kan du säga mig vilka som räknas som kulturlag? Har det att göra med hur länge klubben/laget funnits eller? Blir man ett bättre lag i år om klubben funnits sen typ "1800 talet". Förklara problemet som t.ex. du känner med lag som "dyker" upp på senare år. Är inte detta ett sundhetstecken för sporten?Herr Oberst wrote:Vaddå vad kulturlagen säger om detta, Frågan är ju vad ni säger?
-
- Forumdemon
Mjo, är det några som hängt upp sig på det här med kultur så är det nog Lakejerna. Faktiskt rätt kul, det enda som behövs är lite tändvätska med jämna mellanrum, sen brinner diskussionerna om kulturpoäng osv.LasseMaja wrote:Det är nog inte herr Oberst som ska förklara vilka som räknas som kulturlag, det är istället personer som Neddo mfl som kan förklara det. Har sällan stött på en person som hakat upp sig så mycket på en sak som han.. Hade gärna hört honom berätta vad detta beror på???
Men det är väl så, det man omöjligt kan få och det enda man saknar, det vill man ha ännu mer!
-
- c/o LL´s Forum
-
- Inaktiverad användare
-
- Forumterrorist
Omöjligt kan få???? Det vi saknar är det vi bättrar på varje dag. Det är tid och resultat det handlar om!Herr Oberst wrote:Mjo, är det några som hängt upp sig på det här med kultur så är det nog Lakejerna. Faktiskt rätt kul, det enda som behövs är lite tändvätska med jämna mellanrum, sen brinner diskussionerna om kulturpoäng osv.LasseMaja wrote:Det är nog inte herr Oberst som ska förklara vilka som räknas som kulturlag, det är istället personer som Neddo mfl som kan förklara det. Har sällan stött på en person som hakat upp sig så mycket på en sak som han.. Hade gärna hört honom berätta vad detta beror på???
Men det är väl så, det man omöjligt kan få och det enda man saknar, det vill man ha ännu mer!
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-