Sundbom & Custemos matchtröja

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

carl
Forumdemon

Post by carl »

Tänker definitivt inte ge mig in i "Min-pappa-är-starkare-än-din-pappa-debatten". Kulturdebatten (Troja-Lakers) intresserar mig inte heller längre. Den slutade vara intressant någongång för ganska länge sedan.

Däremot vill jag gärna få munken att precisera vilka matcher Växjös J-lag "spöade skiten ur" Trojas J-lag i början av 90-talet. Spelade själv i Trojas J-lag under denna perioden och har inte minne av att vi ens mötte VHC på den tiden. Vi spelade i helt olika J-serier. VHC's J-lag var inte på samma planet.

Efter att ha avslöjat munken med en rejäl "Strålfors Cup-lögn" har jag förstått att man ska ta hans påstådda "hockeytriumfer" med en rejäl näve salt......
Troja - laget i hjärtat
Loseddos
Forumterrorist

Post by Loseddos »

Hmmm.. spelade munken i Växjö då? Kan inte utläsa det ur hans inlägg i debatten, men jag kanske har fel. Annars är det ju helt klart ett suspekt uttalande.
Goddamnit!!!
carl
Forumdemon

Post by carl »

I munkens inlägg skriver han att han spelade i VHC's J-lag för 15 år sedan (vilket borde vara i början av 90-talet) och att de spöade skiten ur Trojas J-lag.
Troja - laget i hjärtat
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

Jag spelade i VHC:s J-lag för ca 20 år sedan, och enda gångerna man mötte Troja och HV var nån gång i DM eller sjuttiaden som det hette på den tiden. I mot mig i Troja stog Ragge Johansson och Sagadin. Ajajaj, blev man förnedrad eller. Som Carl sa, så spelade vi på olika planeter :lol: på den tiden i alla fall!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
munken
Forumamatör

Post by munken »

Vi spöade skiten ur dom
carl
Forumdemon

Post by carl »

Ok :roll: .
Troja - laget i hjärtat