Självklart har jag velat Lakers och LL det bästa.Tyvärr har väl mina drömmar om en ekonomisk oberoende idrottsförening med hela Växjö kommuns invånare och och dreas grannfolk i ryggen varit förmycket begärt.
Hör varje dag att lakers inte har den ekonomin som vissa vill framföra.Vet ej vad som är sanning eller ej.Därav min rädsla för att VLH ska gå samma väg som Hammers,,.Sen ska vi ju inte nämna vissa fotbollsklubbarna med deras miljonskulder.Jag vet att det alltid är lättare att jobba när det är possitiva siffror i ett företag eller i en förening.Kolla på Taif.De skrapade ihop 750.000 för att rädda klubben Jag hade häldre sätt att de skrapade ihop 750.000 innan så att de kunde vara med och slåss riktigt ordentligt i kvalserien.
Jag är med på 50 lapp i månaden.Men jag skulle kunna sätta plant för en tusing på en helg.Men varför ska jag sätta plant om ingen annan gör det??
Lycka till med fonderna.Hoppas vi kommer få ett slagkraftit lag så att vi kan värva för att gå upp och inte behöver värva för att trilla ner.
HUR j-a svårt är det att läsa trådens namn och försöka hålla sej inom ämnet EGENTLIGEN??????????????? Låser härmed tråden. /buck
Oskarshamn har problem
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator