Andra matcher
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- johannes_24
- Forumentusiast
[quote="#54"]Att Thelin bara öser in poäng i Div1 visar ju ändå skillnaden på serierna.[/quote]
Det var ett skumt uttalande måste jag säga. Alla vet att det skiljer en hel del mellan AS och ettan, men man kan ju knappast plocka ut en spelare och kolla hans statistik och sen dömma ut en hel serie!!!
Sen att säga att han öser in poäng var en klar överdrift, han har gjort 5 poäng på 5 matcher.
Han hade säkert kunnat göra fler poäng även hos er om han fått spela lite mer.
Det var ett skumt uttalande måste jag säga. Alla vet att det skiljer en hel del mellan AS och ettan, men man kan ju knappast plocka ut en spelare och kolla hans statistik och sen dömma ut en hel serie!!!

Tingsryds AIF
since 1923
since 1923
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 1701954.abRoggan wrote:Såg HV mot Södertälje igår. Lite segt i början men sen körde HV över motståndet. Den stor skillnaden, jämfört med allsvenskan är att passningarna sitter på bladet och att det går "lite" fortare![]()
Matchens behållning, Mattias Tedenby ( HV ), 17 år, ganska liten men totalt orädd. Vilken lirare. Helt klart en blivande stjärna.
-
- Forumproffs
SKANDAL!!!!!!
VILKEN JÄVLA JUBELIDIOT!! Klockrent Röglemål och pajasen lyckas dömma bort det, katastrofalt värdelöst !!! Dessutom får tydligen inte Andre va starkare än Pettinen för då åker man ut... Rögle är klassen bättre i andra och det ska absolut stå 1-1 men när det är en Pehr Claesson wannabee som dömer så..... Bekräftar tesen att det är fan bara idioter som blir domare!
-
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
Re: SKANDAL!!!!!!
Vilken jävla sopa du är som gång efter gång efter gång skyller allt på domaren. Visst kan det va så att saker å ting blir feldömt men allt är ju feldömt så fort det går emot dig. Ja, Claesson är kass men han dömmer ju inte alla matcher ni förlorar och ALLTID är det domarens fel när ni gör det. Snäpp upp dig, kamma till dig och försök leva i verkligheten din surmögglande gökpitt!Hatapopcornssupportrar wrote:VILKEN JÄVLA JUBELIDIOT!! Klockrent Röglemål och pajasen lyckas dömma bort det, katastrofalt värdelöst !!! Dessutom får tydligen inte Andre va starkare än Pettinen för då åker man ut... Rögle är klassen bättre i andra och det ska absolut stå 1-1 men när det är en Pehr Claesson wannabee som dömer så..... Bekräftar tesen att det är fan bara idioter som blir domare!
-
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
Hade jag lekt i McDonalds bollhav hade jag nog inte suttit här hemma och skrivit på forumet. Det är ju inte bara i detta forumet du gnäller. Ditt egna for one example!
Och pajas...?? Dom har ju rykte om sig att kunna beröra små barn på olika sätt och få dom att skratta och skutta. NÄMEN se på fan, det stämmer ju!!
Och pajas...?? Dom har ju rykte om sig att kunna beröra små barn på olika sätt och få dom att skratta och skutta. NÄMEN se på fan, det stämmer ju!!
-
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
Vem har sagt att jag skulle ta fram ett annat exempel? Nyktrar till? Det är du som blandar in sprit här, inte jag. Nej jag såg inte matchen men det förbättrar liksom inte din situation imo.Hatapopcornssupportrar wrote:Talismanen, skulle inte du ta fram ett annat exempel där jag skyllde på domaren??? hur gick det med det ?? Inte så bra uppenbarligen....Kanske bättre du nyktrar till istället...och nej jag tror INTE du såg matchen för då hade du varit tyst...
-
- Forumdemon
-
- Inaktiverad användare
Jag inte säker på att detta är en sådan situation där målkamera hade kunnat användas för att avgöra om det är mål. Från början användes den bara för att avgöra om pucken var över mållinjen och om målburen flyttats. Det har säkert tillkommit fler situationer de senaste åren. Jag har inte koll på vilka. I detta fallet handlar det om det är interference på målvakten innan pucken är i mål.
-
- Forumproffs
-
- Forumproffs
Hade jag skrivit så meningslösa inlägg som du skrivit hade jag bett om ursäkt varje gång jag skrivit något...Men inte ens det inser du..JA jag är portad från aia:s forum då man inte får kritisera där, det är ett välkänt faktum som enbart förnekas av dig och 2 andra...Undrar hur det kan komma sig att en hel del användare som skrev förr inte skriver längre....