Skatteskuld??

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Wunderbar!
Hoppas det stämmer! :D
Orre Ericsson
Forumamatör

Post by Orre Ericsson »

Låter ju tryggt!
Podein ä Kung!!
Kjellsson
Forumproffs

Post by Kjellsson »

Fille Rille wrote:
Linda wrote:Jag har hört mig för idag och det går tydligen många rykten som inte är något annat än lösa rykten.
Det är helt rätt Linda :ok:

Jag har kollat med folk inom VLH idag och alla löner och skulder är betalda. Samt ca 5-10 st jobbar för fullt för att få in de uteblivna sponsor intäckterna från förra säsongen :hbang:

VLH´s verksamhetsår slutar 050430 så de nya sponsor avtalen gäller från 050501 och då börjar nya kulor rulla in igen. :clap:

Låter ju kanon då hoppas vi att det bara va en tillfällig svacka. :D
Linkan
Forumentusiast

Post by Linkan »

Skönt att höra..... lösa rykten om Lakers är
samma som att nån skulle snacka skit om ens morsa...
Fy skäms :D :D
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
Orre Ericsson
Forumamatör

Post by Orre Ericsson »

Till Kitty:
Vilket jäkla påhopp, det har väl inget med saken att göra! Verkar ju både som Per och Kjellson hört samma som jag klart man blir orolig med allt det andra, dumt och skriva nått men det är ju skönt att höra att allt är ok.
Podein ä Kung!!
Linkan
Forumentusiast

Post by Linkan »

Klart att man blir orolig.... nu hoppas vi att allt kommer att
lösa sig och lämnar skiten bakom oss.
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Låter bra, nu hoppas vi på detta, att allt är ok alltså.
LaKaj
Forumdemon

Post by LaKaj »

Är det någon som har koll på hur många anställda Lakers har nu jämfört med tidigare då det mesta sköttes på ideell basis? Jag har den uppfattningen att man naturligtvis måste anställa "proffs" för att bygga upp en elitorganisation, men det får absolut inte gå för fort. Det måste ta tid att bygga upp en elitorganisation.

Vi har anställt klubbchef sedan förra säsongen, vi ska ha en sportchef (som tidigare var ideell arbetskraft), vi anställer ekonom (Yngvesson) och junioransvarig (Björklund). Till hur stor procent är den ass.tränaren arvoderad numera?

Detta behöver egentligen inte innebära att man har utökat antalet arvoderade tjänster i Lakers, men det vore intressant att veta hur mycket ideellt arbete som har ersatts av arvoderade "proffs" det senaste året?
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Linda
c/o LL´s Forum

Post by Linda »

Igentligen är det nog samma ideella insats nu också men i samband med att föreningen växer blir det också mer jobb så man väljer väl då att stärka upp organisationen med anställd personal. Så kan jag tänka mig att det är iaf.
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Visst blir man orolig när man ser debatten här...men har pratat med spelare idag och de har fått sin lön som vanligt....därmed inte sagt att ekonomin är bra ... men tycker att det verkar lite uppförstorat ...jag är medveten om att jag kan ha helt fel ,eftersom jag inte vet mer än ni som svartmålar allt.Men som några skrivit innan om det nu är så svart ,kontakta lakejerna ,tror det finns många SANNA sådana som har ideer och också kan tänka sig gå in med en slant.Om man är en supporter av verkliga virket så är jag i varje fall en sådan att det sista jag gör är att vara negativ till det lag jag älskar,jag kan ha mina tankar inombords men att kasta ut det på ett öppet forum är att de som inget högre önskar än att det ska gå åt H*****E får vatten på sin kvarn.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Åryd Lakej
Forumdemon

Post by Åryd Lakej »

Visst Alfax men tror nog att det är många som i ren desperation har skrivit här på forumet för just det att dom inget vet /Dom/ har bara hört!! å det vet ju vi alla vilken fart det kan bli på rykten!!Dom flesta här tycker ju att vårat kära Lakers är ju allt så frustationen över att Lakers ska falla ihop som ett korthus så kan det nog inte bli mycket annat än detta!!
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Åryd lakej:jag förstår precis hur Du menar ,vad jag skrev var mina egna tankar...för den skull inte sagt att jag har rätt.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Piggelin
c/o LL´s Forum

Post by Piggelin »

Jag är med dig, Alfax. :wink:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

skönt o se vårat engagemang dock,den dag klubben kan komma att behöva oss kommer vi finnas där!
:ok:
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
puff
Forumdemon

Post by puff »

Som ni ser så var det bara rykten. En karusell som snurrade av sej själv. dessutom kom hammers fansen in och visste precis hur det var, de kände igen det.
Lägg nu samma energi på att stötta Lakers. det är bra när alla är engagerade men lägg det istället på laget och lakers i allmänhet.
Post Reply