Karol Krizan
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Re: Karol Krizan
YIT har inte haft nått att göra på flera månader 

Den som inte sjunger är taifare!!!
Det tror jag att han också snart undrar.Bee wrote:Måste KK en ärlig chans snart att visa upp sig. Vi kan inte bara stirra oss blinda på hans 2 matcher han fått stå. Håller helt med att han inte sett vass ut, men kom ihåg att han behöver matchträning..
Om inte kan man ju undra vad han gör här....
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Klart vi har något att göra!
men man måste ju tjuvkika lite bland
men man måste ju tjuvkika lite bland

" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Ja, vi får se vad som händer på målvaktssidan.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Nu får vi hoppas att KK svart visar vad han kan. Känns som vi förhoppningsvis har ett sparkapital där. Eller som Mike Zanier sa senast mot Troja, efter att sett uppvärmningen. "Han är alldeles för otränad och behöver minst 3 veckor sen kommer ni att få se en kanonmålvakt". Kan bara hoppas att han ser och begriper mer än mig som är en vanlig åskådare som inte ens vunnit Stanley Cup, och inte varit målvaktstränare heller.
Han kommer bli bra. Inget prat om det.
Men dom här flopp-målen kan han ju hoppa över ikväll..
Det vill säga de mål han släppte in mot Leksingarna i sista, sånt undanbedes..
Men dom här flopp-målen kan han ju hoppa över ikväll..
Det vill säga de mål han släppte in mot Leksingarna i sista, sånt undanbedes..
Krizan satte ner ena foten idag. Ett ass och pris som bäste hemmaspelare!!! 

Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

Riktigt skönt för honom! Detta vill vi se mer av.
Efter andra perioden och efter sista så vinkade han mot läktaren. Var hans 5 åriga son där måtro?
Eller vem/vilka vinkade han åt? Inte var det klacken iaf. Det är jag helt hundra på. =>
Efter andra perioden och efter sista så vinkade han mot läktaren. Var hans 5 åriga son där måtro?
Eller vem/vilka vinkade han åt? Inte var det klacken iaf. Det är jag helt hundra på. =>
Enormt godkänd idag! Väldigt stabil. Åt målen fanns inget att göra! Vilka målvakter Lakers har

Hockeyfantast
Hans fru och son satt på sitt, sektion C
Förövrigt ska han inte ha den assisten, då Rahm petar vidare pucken. Syns på SMP

Förövrigt ska han inte ha den assisten, då Rahm petar vidare pucken. Syns på SMP

[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
Tyckte väl att det var någon han kände. 
Och skönt från Krizans håll o segra ur denna matchen inför sonen o frun sin.

Och skönt från Krizans håll o segra ur denna matchen inför sonen o frun sin.
Rahm ville nog gärna ge honom assisten, eftersom han var framme och påpekade det och då meddelade domaren speakern.
Sicken jäkla pajas Montan-Lund han kan inte har sett många matcher undra vem som är pinsam
http://blogg.expressen.se/ishockeyblogg ... sid=646851
http://blogg.expressen.se/ishockeyblogg ... sid=646851
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Allt tyckande är ju relativt. Krizan har bättre stats än t ex Gistedt och Leinonen. Sedan kan jag reta mig på att Montan "jagkanintesovaomnätternaförjagärräddförmördarhjalmarsson" Lund försöker vinna poäng på att hans knivskarpa hockeyhjärna minsann varnade för KK, vilket är ett skämt. Det krävdes ingenting för att vara skeptisk till den värvningen. Tror de flesta som följer hockey höjde på ögonbrynen. Att dessutom hävda att han fick rätt är bara tragiskt. Krizan värvvades med ett mål i sikte och VLH var klart medvetna om att han inte kom hit i sin livs form, något Expressens skribent verkade tro.
-
- Forumdemon
härligt att du har börjat skriva lite inlägg igen varanen
du får ta och uppdatera bloggen också, va längesen du skrev ett inlägg där!
den här lund verkar ju vara en riktig tomte, han kan inte ha sett mycket allsvensk hockey.. årets största målvaktsflopp är ju helt klart joel gistedt tillsammans med idoff men de nämner han inte ens!!!!

den här lund verkar ju vara en riktig tomte, han kan inte ha sett mycket allsvensk hockey.. årets största målvaktsflopp är ju helt klart joel gistedt tillsammans med idoff men de nämner han inte ens!!!!
"fest med lakers lakejer;)"
Montan-Lund är säkert ung och ambitiös men det blir mest bara fel
Han är ju dessutom värre kappvändare än en modebutik. Hittar på nåt och skriver upp det ena dan och sågar nästa, en följetång genom hela hans enorma bloggkarriär.
Inte riktigt lika out there som miffot Petersson på Hockeysverige.se men ändå.

Han är ju dessutom värre kappvändare än en modebutik. Hittar på nåt och skriver upp det ena dan och sågar nästa, en följetång genom hela hans enorma bloggkarriär.
Inte riktigt lika out there som miffot Petersson på Hockeysverige.se men ändå.

Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Sickan montan lund eller vafan han heter kan dra en gammal sopsäck över sig.
"VÄRSTA VÄRVNINGEN" Krizan? Give me a fucking break anyone? ...
Han ser ut som en liten pojkspoling på hal is.. Vad vet han? Inte ett skit.
Den som floppat mest är ju isåfall han...
"VÄRSTA VÄRVNINGEN" Krizan? Give me a fucking break anyone? ...
Han ser ut som en liten pojkspoling på hal is.. Vad vet han? Inte ett skit.
Den som floppat mest är ju isåfall han...
Mejlat honom och frågat hur många matcher han har sett KK spela i Lakers..
Inget svar än...
Inget svar än...
Snart nära dig...en ny hall
Du lär aldrig få något svar. Tyvärr..
Men uppdatera gärna.
Men uppdatera gärna.
-
- Forumdemon
Jag har också försökt maila med dessa fina kvällstidningsherrar. Fick ungefär till svar att vi når inte riktigt upp till deras höga hästar, så de hör inte riktigt vad det är vi säger... typ...
Insåg ganska omedelbart att jag har mer utbyte av att konversera med en kines på kinesiska.
Insåg ganska omedelbart att jag har mer utbyte av att konversera med en kines på kinesiska.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Vad säger ni om sista plocken Krizan gjorde idag då?
Se:
http://www.smp.se/sport/se-malen-lakers ... ediacenter
Spola fram tills det är runt 10-11 sekunder kvar.
Se:
http://www.smp.se/sport/se-malen-lakers ... ediacenter
Spola fram tills det är runt 10-11 sekunder kvar.
Den var fin, men man lever inte bara på ett snyggt ingripande. Det gäller alla spelare, det är lägstnivån som inte får bli låg. Det är bättre att spela som en snittspelare rakt igenom, än att ibland spela som en gud för att i nästa stund spela som ett dasslock. Jag menar att oavsett vilken spelare det gäller, så är det viktigaste att ha en så hög lägstanivå som möjligt.
Vi hade fått 3 poäng om oscar fått stå istället, så är det bara punkt
här har vi ju en straffantom i mål,varje straff byter vi helt sonika in KK 

Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Ge grabben en chans!
Han har ju inte stått så många matcher och behöver komma in i laget på rätt sätt. Jag tror han kommer att bli oerhört viktig kugge när vi väl spelar kvalserien. Jag hoppas verkligen man ger honom förtroendet att stå hälften av de återstående 4 matcherna i grundserien för att matcha honom.
Lakers backar borde däremot skämmas, när man skänker bort puckarna som man gjorde mot Malmö så är det inte konstigt att det blir mål. Jag fasar inför kommande kvalserie med den klena och orutinerade backuppsättningen lakers har.
Han har ju inte stått så många matcher och behöver komma in i laget på rätt sätt. Jag tror han kommer att bli oerhört viktig kugge när vi väl spelar kvalserien. Jag hoppas verkligen man ger honom förtroendet att stå hälften av de återstående 4 matcherna i grundserien för att matcha honom.
Lakers backar borde däremot skämmas, när man skänker bort puckarna som man gjorde mot Malmö så är det inte konstigt att det blir mål. Jag fasar inför kommande kvalserie med den klena och orutinerade backuppsättningen lakers har.

Jämt när man pratar om hur bra han var och vilken plock det var så ska ni gnälla.
GNÄLL GNÄLL GNÄLL..
Ni borde hejja på Örebro istället... JÄVLA GNÄLLBÄLTE!
Hade den matchen igår varit den sista och avgörande inför klivet upp till Elitserien.. Så hade ni inte suttit där o lipat för att han hade spelat 4-4..
That´s it.
GNÄLL GNÄLL GNÄLL..
Ni borde hejja på Örebro istället... JÄVLA GNÄLLBÄLTE!
Hade den matchen igår varit den sista och avgörande inför klivet upp till Elitserien.. Så hade ni inte suttit där o lipat för att han hade spelat 4-4..
That´s it.